دانش آموزان در برنامه شاد با اصول استفاده صحیح از مترو آشنا می شوند

به گزارش کلوب آگهی، تهران (پانا) - سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت محتوای تصویری آموزش شهروندی به وسیله برنامه کاربردی شاد در اختیار دانش آموزان سراسر کشور قرار می گیرد.

دانش آموزان در برنامه شاد با اصول استفاده صحیح از مترو آشنا می شوند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سید محمد نقیب با اعلام خبر همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با برنامه کاربردی شاد اضافه کرد: هدف از این همکاری ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان سراسر کشور در مورد استفاده صحیح از مترو است.

وی با اشاره به اینکه گروه های دانش آموزی بخش عمده ای از مسافران مترو را تشکیل می دهند، توضیح داد: این گروه از مسافران مترو برای دریافت محتوای آموزشی به عنوان گروه هدف معین شده اند.

نقیب گفت: سعی شده تا مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی و راه های مقابله با آن ها در قالب فیلم کوتاه و پویانمایی با محتوای فرهنگ سازی و آموزش شهروندی به دانش آموزان ارایه گردد.

وی ادامه داد: برنامه های کاربردی و فضای مجازی، فضای مناسبی برای انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی به گروه های مختلف شهروندان به ویژه دانش آموزان است و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه این آمادگی را دارد تا محتوای خود را در اختیار شهروندان علاقمند قرار دهد.

لازم به ذکر است، محتوای فرهنگی با رویکرد آموزش شهروندی در برنامه کاربردی شاد شامل فیلم های کوتاه و پویانمایی به موضوعاتی مانند رعایت حق تقدم، احترام به سالمندان، رعایت حریم ریلی، ارایه بلیت، استفاده صحیح از امکانات مترو، حمل بار بزرگ و معضل دستفروشان و متکدیان در مترو می پردازد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1995

به "دانش آموزان در برنامه شاد با اصول استفاده صحیح از مترو آشنا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان در برنامه شاد با اصول استفاده صحیح از مترو آشنا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید