خودروهای لاکچری روی دست فروشندگانش باد کرد!، سراغ خرید اینترنتی خودرو نروید

به گزارش کلوب آگهی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج گفت: کاهش قیمت هم نتوانست البرزی ها را برای خریدن خودروهای خارجی راضی کند.

خودروهای لاکچری روی دست فروشندگانش باد کرد!، سراغ خرید اینترنتی خودرو نروید

به گزارش از ، حمید کریمی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج گفت: طی ماه های گذشته خودروهای خارجی افت قیمت شدیدی داشته است ولی باز خریداری نیست؛ به اسم مثال تا چند ماه پیش خودروی لندکروز تا سقف 5 میلیارد و 500 میلیون تومان خرید و فروش می شد ولی حالا به قیمت چهار میلیارد هم خریداری ندارد.

او با اشاره به این که قیمت دلار تاثیر مستقیمی بر بازار خودرو دارد، اضافه نمود: فعلاً که بازار خودرو رکودی است و امیدواریم با تغییر و تحولات پیش آمده در کشور شرایط تغییر کند.

کریمی در ادامه با تاکید بر ضرورت اخذ برگه سبز در معاملات خودرو، گفت: طبق رای دیوان عدالت، از مردم و به ویژه نمایشگاه داران درخواست می گردد برای خرید و فروش خودرو حتما به برگه سبر استناد نمایند.

او در شرح برگ سبز، گفت: برگ سبز در واقع یک سند تک برگی است که پس از تعویض پلاک و دریافت تأییدیه های مربوط به وسیله نقلیه و هویت مالک به وسیله هدایت و رانندگی صادر می گردد. این سند به رنگ سبز روشن است و به همین علت هم در میان مردم با اسم برگ سبز معروف شده است.

کریمی در ادامه با هشدار به شهفرایندان در مورد معامله خودرو به وسیله سایت و فضای مجازی، گفت: این سایت ها صندلی و اعتباری ندارند و در این خصوص به اخباری که درباره کلاهبرداری این سایت ها منتشر می گردد می توان استناد کرد.

او اضافه نمود: اگر فرد در فرایند خرید و فروش ماشین از نمایشگاه دار دچار مشکل گردد، به وسیله اتحادیه به راحتی قابل پیگیری است ولی معامله به وسیله سایت قابل پیگیری نیست.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج با تاکید بر ضرورت استفاده از نظر کارشناسان خودرو در انجام معامله، گفت: از مردم درخواست می گردد قبل از معامله، از کارشناسی برای بازدید از خودرو یاری بگیرند تا شرایط ماشین را آنالیز کند. بدون شک خرید خودرو با نظر کارشناس خیال خریدار را از اینکه ماشین سالمی معامله نموده راحت می نماید.

منبع: ایسنا

د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1731

به "خودروهای لاکچری روی دست فروشندگانش باد کرد!، سراغ خرید اینترنتی خودرو نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای لاکچری روی دست فروشندگانش باد کرد!، سراغ خرید اینترنتی خودرو نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید