خبری خوش برای آیفونی های گیم باز ، اپل روی سرویس اشتراکی بازی کار می نماید

به گزارش کلوب آگهی، گزارش شده که اپل روی یک سرویس اشتراکی بازی کار می نماید که می تواند مانند سرویس نتفلیکس برای بازی باشد. این موضوع خبری خوش برای کاربران اپل است که به بازی کردن علاقه مندند.

خبری خوش برای آیفونی های گیم باز ، اپل روی سرویس اشتراکی بازی کار می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل در حال مصاحبه با توسعه دهندگان بازی برای ایجاد یک بسته بندی اشتراک گذاری بازی است. این اشتراک ها به عنوان یک منطقه رشد کلیدی برای اپل محسوب می گردد تا از بحران فروش پایین گوشی های خود فاصله بگیرد.

براساس گفته های بعضی منابع مطلع،اپل با توسعه دهندگان بازی به مصاحبه درباره ایجاد یک سرویس اشتراکی می پردازد که میتواند مجموعه ای از بازیها را با هم ترکیب کند.

البته این گزارشها دارای جزئیات زیادی نیست و تعیین نمی کند که برای مثال این سرویس ها شامل چند بازی می شوند یا چه مقدار هزینه را طلب می نمایند اما آن چه تعیین است، علاقه شدید اپل به اقدام به عنوان ناشر برای عناوین خاص بازی است. این به این معنی است که هزینه های توزیع و بازاریابی برای بازی های خاص کاهش می یابد.

اپل به عنوان یکی از موتورهای رشد مالی تازه خود، اشتراک بازی ها را مورد تاکید قرار داده است. تخفیف 15 تا 30 درصدی اشتراک اپل به عنوان یکی از بزرگترین نقاط رشد شرکت به شمار میرود، چرا که شرکت به جای فروش سخت افزارها ، تأکید بیشتری بر فروش خدمات تکراری دارد.

اپل اعلام نموده که در سال گذشته تقریبا 40 میلیارد دلار عایدی به وسیله رزرو خدمات کسب نموده است و میخواهد تا سال 2020 این رقم را به 50 میلیارد دلار برساند.

بازی ها اغلب در حدود 70٪ از هزینه های فروشگاه اپل را تشکیل می دهند و بسیاری از کاربران پس از تنها یکبار بازی معتاد استفاده مداوم از آنها می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2144

به "خبری خوش برای آیفونی های گیم باز ، اپل روی سرویس اشتراکی بازی کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوش برای آیفونی های گیم باز ، اپل روی سرویس اشتراکی بازی کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید