خبرنگاران تصادف رانندگی در تالش سبب مرگ 2 نفر شد

به گزارش کلوب آگهی، آستارا - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش از مرگ 2 نفر و مصدومیت یک نفر در تصادف رانندگی در محدوده روستای گردشگری قروق این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران تصادف رانندگی در تالش سبب مرگ 2 نفر شد

علی درمانی شامگاه شنبه اظهار کرد: در این حادثه که ظهر امروز روی داده، یک دستگاه سواری با یک خودروی خاور پارک شده در کنار خیابان، با شدت برخورد نموده است.

وی اضافه نمود: یک مادر با 2 دخترش که از اهالی روستای قروق هستند، سرنشینان خودروی سواری بوده اند و متاسفانه مادر و دختر هفت ساله در این حادثه در دم جان باخته اند و دختر دیگر، مصدوم و با یاری نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: نوع خودروی سواری به دلیل متلاشی شدن، تعیین نشده و جزئیات و علت سانحه از سوی عوامل پلیس راه و هدایت و رانندگی در دست آنالیز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش با اشاره به گردشگرپذیر بودن روستا و منطقه قروق این شهرستان، از شهروندان و گردشگران خواست در گذر از راه ها با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 833

به "خبرنگاران تصادف رانندگی در تالش سبب مرگ 2 نفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف رانندگی در تالش سبب مرگ 2 نفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید