خبرنگاران اعتراض بازیکنان به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال

به گزارش کلوب آگهی، تهران- خبرنگاران- بازیکنان استقلال در بیانیه ای واحد که در صفحات مجازی خود منتشر کردند، اعتراض خود را نسبت به شرایط مدیریتی این باشگاه نشان دادند.

خبرنگاران اعتراض بازیکنان به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال

در متن بیانیه مشترک بازیکنان استقلال خطاب به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نوشته شده است:

جناب آقای سلطانی فر؛

باشگاه استقلال با ضعف مدیریت حق میلیون ها طرفدارش را زیر پا گذاشته و با انتخاب های غلط طرفداران را از بالیدن به این میراث عظیم محروم نموده است.

باشگاهی که هنر مدیرانش وعده های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت 10 درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی کفایتی و عوام فریبی سنجید، نه کیفیت مدیریت و انتخاب ها و تصمیم هایشان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی بیند و متاسفانه این روزها شاهدیم که شأن و عظیمی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه حد زیر سوال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی یاری و حمایت شده اند!

ما به احترام طرفداران و آقای فرهاد مجیدی به رغم بی اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به نظر می رسد که جز بازی های خبری و روش هایی مثل قرار دادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم اینگونه صدای خود را به گوش طرفداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم.

ما اعضای تیم استقلال این بار جنابعالی را به عنوان رییس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسوولیت اصلی این روزهای استقلال برعهده شماست.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 750

به "خبرنگاران اعتراض بازیکنان به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتراض بازیکنان به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید