خانواده در خانه؛ صفحه جدیدی در سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

به گزارش کلوب آگهی، صفحه جدیدی در سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با عنوان خانواده در خانه با هدف سرگرمی دوران حضور در خانه با توجه به شیوع کرونا ویروس ایجاد شده است.

خانواده در خانه؛ صفحه جدیدی در سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان، این روزها همه خانواده های آینده نگر و علاقمند به سلامت خود و مردم در خانه هایشان به سر می برند تا مسئولیت اجتماعی خویش را در قبال مبارزه با ویروس کرونا به انجام برسانند. معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده نیز کوشش می نماید تا در ابعاد مختلف به این شور و شعور مردمی بپیوندد. از جمله پنجره ای با عنوان خانواده در خانه بر روی سایت معاونت ایجاد شده که در لینک زیر می توانید مورد بازدید قرار دهید: https://women.gov.ir/fa/news/12794

کوشش می گردد مطالب خواندنی، بازدیدهای مجازی، بازی های بچگانه و بسیاری سوژه هایی که می تواند در روزهای دورهمی خانواده ها به گرم تر شدن محیط یاری کند، در این لینک در دسترس قرار گیرد و روزانه موارد جدیدی به آن اضافه گردد. همه خانواده های عزیز را به دیدن این پنجره متفاوت از نوروز 99 دعوت می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 519

به "خانواده در خانه؛ صفحه جدیدی در سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده در خانه؛ صفحه جدیدی در سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید