با همکاری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، کرونا در این استان مدیریت شد

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شرایط استان به لحاظ کرونا خوب است، نگران بودیم شرایطی که در اصفهان و خوزستان رخ داد با توجه به رفت و آمدها گریبانگیر کهگیلویه و بویراحمد شود اما با همکاری همه مسئولان کرونا در اینجا مدیریت شده است.

با همکاری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، کرونا در این استان مدیریت شد

حسینعلی امیری روز دوشنبه دوم فروردین ماه 1400 در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور، اضافه کرد: مسئولیت پیگیری مسائل کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارم ما معمولا هر روز گزارش کرونا را با استاندار تبادل می کنیم و مستمرا در جریان کرونای استان قرار می گیرم.

وی با بیان اینکه نگران بافت قومی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد بودیم شرح داد: در ابتدای بیماری کرونا استان با کمبود زیرساخت هایی روبرو بود که با دکتر نمکی و جهانگیری مکاتباتی شد و طی یکسال کارهای خوبی انجام گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استاندار پرتلاش و پای کاری دارد، اظهار کرد: شرایط استان به لحاظ کرونا خوب است، نگران بودیم شرایطی که در اصفهان و خوزستان رخ داد با توجه به رفت و آمدها گریبانگیر کهگیلویه و بویراحمد شود اما با همکاری همه مسئولان کرونا در اینجا مدیریت شده است.

به گزارش خبرنگاران، امیری بیان نمود: آمار فوتی نسبت به جاهایی که جمعیت و شرایطی نظیر استان را دارند کمتر است، نگران بودیم زلزله سی سخت شرایط را سخت کند اما به خوبی از عهده کار برآمدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1539

به "با همکاری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، کرونا در این استان مدیریت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همکاری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، کرونا در این استان مدیریت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید