10 تجربه شگفت انگیز، قبل از 30 سالگی در مادرید

به گزارش کلوب آگهی، تجربیات خاصی در مادرید وجود دارد که شما باید وبهتر است آنها در دهه سوم زندگی یعنی بین 20 تا 30 سالگی مورد توجه قرار دهید. از کشف میراث هنری گرفته تا چشیدن مشهورترین غذاهای محلی و گردش شبانه کارهایی است که می­توانید در سفر به مادرید مرکز اسپانیا از دست دهید برای شما آورده ­ایم. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

10 تجربه شگفت انگیز، قبل از 30 سالگی در مادرید

گورنیکا و لس منیناس را ببینید

مادرید خانه بسیاری از آثار هنری درسطح جهانی است و دو اثر مشهور آن تنها در چند متری یکدیگر قرار گرفته­ اند. تصورات وحشتناک پابلو پیکاسو از بمباران گورنیکا در جنگ داخلی اسپانیا شاهکاری است که در موزه رینا صوفیا به نمایش گذاشته شده است، در حالی که لس منیناس خلق شده از طریق دیگو دو ولازکز ستاره موزه پرادو است. هر دو نقاشی­ های بسیار بزرگی هستند و واقعا باید آنها را از نزدیک دیدن کنید. بهترین سواحل اسپانیا

بازی رئال مادرید را دیدن کنید

هوادارن فوتبال حتی آنهایی که خیلی علاقمند نیستند. نباید فرصت دیدن غول­ های فوتبال رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی­اش سانتیگو برنابئو از دست بدهید. احساس بودن بین جمعیت و جذابیت دیدنی بازیکنان جهانی مانند گرت بیل تا ابد با شما خواهد ماند. جاذبه های گردشگری مادرید

تاریخ شهر را رصد کنید

از بزرگترین کاخ سلطنتی در اروپا گرفته تا قدیمی­ ترن رستوران جهان، مادرید از بخش­ های تاریخی جالبی برخودار است که شما می­توانید با دیدن بهترین آنها درباره پیشینه طولانی این شهر بیاموزید. فقط پرسه زدن در خیابان­ های مادرید دو لاس آسترس، قدیمی­ترین منطقه شهر، درست مانند درس تاریخ زنده است. خرید بلط هواپیمای تهران مادرید

کاوش فرهنگ تاپاس

مادرید محل رستوران­ های تاپاس است که از رستوران­ های قدیمی که غذا را کف دستتان میگذارند گرفته تا مجلل­ ترین رستوران­ های که تاپاس را با کیفیت بالا، به سبک تازه و مدرن یا کلاسیک سرو می­کنند اینجا پیدا می­شوند. اگر تا به حال به رستوران­ های تاپاس در کشور­های دیگر رفته باشید، خواهید دید که رستوران­ های مادرید یک تجربه کاملا متفاوت هستند. به مکان­ های کوچک و کنار مردم محلی بروید و راه خود را به سمت بهترین رستوران­ های مادرید برای تجربه تاپاس ادامه دهید. معروف ترین غذا های اسپانیا

پارک پیک نیک رتیرو

پارک دو بن رتیرو که بیشتر به عنوان پارک رتیرو شناخته می­شود، جواهری در میان فضاهای سبز مادرید است. در این پارک یک دریاچه ­ی زیبای قایقرانی، کریستال پالاس خیره کننده که نمایشگاه های منظمی را برگزار می­کند و فضای سبز بسیار وسیع که مردم محلی بتوانند از یک پیک نیک آخر هفته لذت ببرند، وجود دارد. اگر بخواهید کمی فعالیت بیشتری داشته باشید اینجا محل خوبی برای پیاده­روی سریع و دوچرخه ­سواری است.

به کافه­ های پشت بام بروید

مادرید کافه­ های زیادی دارد که پشت­ بام ساختمان­های بلند قرار گرفته ­اند و یک مکان ایده ­ال برای صرف نوشیدنی عصر مخصوصا در گرما تابستان است. از کافه ­های پنهان هتل ­ها تا کافه زیبای گرن ویا، شما برای انتخاب بهترین چشم ­انداز شهر سردرگم خواهید شد.

در رسترو گردش کنید

رسترو ممکن است خیلی شلوغ باشد، اما اگر کمی زودتر به اینجا بیایید (قبل از ظهر برای اینکه با ازدحام جمعیت روبرو نشوید) گنجینه ­های پنهان مادرید را در بزرگترین بازار کهنه فروشان می ­توانید کشف کنید. از اجناس عتیقه گرفته تا لباس ­های محلی و کیف چرم در این بازار واقعا همه چیز پیدا می­شود. بهترین زمان برای رفتن به این بازار بزرگ صبح یکشنبه است.

ساندویچ کالاماری بخورید

در حالی که رستوران ­های مجلل پلازا میر مادرید به تله گردشگران معروف است، فقط چند قدم دورتر مکان­ هایی وجود دارند که مشهورترن اسنک­ های خیابانی را درست می ­کنند یک ساندویچ کالاماری با یک باگت ترد با ماهی سرخ شده. خیابان­ های فرعی در نزدیکی پلازا پر است از رستوران­ هایی است که غذاهای خوشمره ­ای را به شما ارائه می ­دهند.

در بازار مواد غذایی گردش کنید

مادرید شهر بازارهای شگفت­ انگیز است که بسیاری از آنها ترکیبی از غرفه ­هایی است که برخی محصولات تازه را می فرو شند و برخی فروشگاه مواد غذایی آماده هستند که شما می­ توانید غذای خود را در همان غرفه میل کنید. بازار سن میگوئل مشهورترین و توریستی­ ترین بازار شهر است. این بازار همیشه ارزش بازدید را دارد. برای اینکه بیشتر بین مردم محلی باشید به بازارهای آنتونی مارتین یا بازار سن فرناندو که هر دو درمحله چند فرهنگی لاوپیس هستند، بروید.

در کنار یک استخر استراحت کنید

مادرید از نزدیک­ترین ساحل 300 کیلومتر (186 مایل) فاصله دارد، بنابراین شما باید راهی برای خنک شدن در گرمای تابستان پیدا کنید که البته شمال رفتن به ساحل نمی­شود. یکی از بهترین گزینه­ ها رفتن به استخرهای پشت بام مادرید است. شاید در این مکان­ ها نمی ­توان مانند ساحل برای مدت طولانی ماند اما برای کمی استراحت مکان­ های مناسبی هستند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1887

به "10 تجربه شگفت انگیز، قبل از 30 سالگی در مادرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 تجربه شگفت انگیز، قبل از 30 سالگی در مادرید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تجربه شگفت انگیز، قبل از 30 سالگی در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید