حشدشعبی آماده کمک برای شناسایی عاملان جنایت الفرحاتیه است

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، رئیس هیأت حشد شعبی عراق بر آمادگی این سازمان برای کمک به شناسایی عاملان جنایت الفرحاتیه در استان صلاح الدین تاکید کرد.

حشدشعبی آماده کمک برای شناسایی عاملان جنایت الفرحاتیه است

فالح الفیاض با بیان اینکه مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اهتمام زیادی به این حادثه داشته است، گفت: ما به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای پیگیری حادثه به آنجا رفتیم و تحقیقاتی در این خصوص انجام داده ایم.

وی همچنین تاکید کرد: حشدشعبی آماده ارائه هرگونه کمک و حمایت در این خصوص است و علیه کسانی که محکومیت آنها در این جنایت اثبات شود، تمام اقدامات را بکار خواهیم بست.

الفیاض افزود: مسئولان حشد شعبی روابط خوبی با مسعود بارزانی و رهبری حزب دموکرات کردستان دارند و موضع ما دفاع و حفاظت از مقر حزب دموکرات بود.

الفیاض ادامه داد: فرهنگ سوزاندن و به آتش کشیدن در برهه اخیر در عراق رایج شده و هر اعتراضی با سوزاندن و تخریب مقرها همراه شده است. این اقدامات محکوم و یک عمل مجرمانه است که بر اساس قانون باید مورد مجازات قرار گیرد.

وی همچنین ارائه هر گونه نامه ای از سوی جنین بلاسخارت نماینده سازمان ملل در عراق به عبدالعزیز المحمداوی (ابوفدک)، رئیس ستاد عملیات حشد شعبی را تکذیب کرد و این ملاقات را یک ملاقات روتین و عادی بیان کرد.

گفتنی است که فرماندهی پلیس استان صلاح الدین در شمال عراق شنبه هفته جاری با صدور بیانیه ای از ربوده شدن 12 نفر از اهالی منطقه الفرحاتیه واقع در شهرستان بلد از سوی یک گروه مسلح ناشناس خبر داد.

در ادامه اعلام شد که اجساد هشت نفر از این ربوده شدگان پیدا شده که همگی با شلیک گلوله جان خود را از دست داده اند و سرنوشت چهار نفر دیگر هنوز تعیین نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1044

به "حشدشعبی آماده کمک برای شناسایی عاملان جنایت الفرحاتیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشدشعبی آماده کمک برای شناسایی عاملان جنایت الفرحاتیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید