ثبت نام راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در کنوانسیون 2017

به گزارش کلوب آگهی، شورای سیاست گذاری کنوانسیون 2017 اظهار داشت که راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در این کنوانسیون می توانند از 15 شهریور ثبت نام نمایند.

ثبت نام راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در کنوانسیون 2017

دبیر شورای سیاست گذاری کنوانسیون 2017 راهنمایان گردشگری با بیان اینکه تا به امروز 23 راهنمای خارجی برای شرکت در این کنوانسیون نام نویسی نموده اند گفت که راهنمایان برای ثبت نام زودتر اقدام کردند.

محسن حاجی سعید دبیر شورای سیاست گذاری کنوانسیون 2017 راهنمایان گردشگری گفت:

ثبت نام از راهنمایان از دوم آگوست شروع شده است و در این مدت 23 راهنمای گردشگری خارجی از ده کشور مختلف ثبت نام نموده اند که اولین نفر آن ها یک راهنما از اسکاتلند بوده است. در سال های گذشته ثبت نام ها برای حضور در کنوانسیون از ماه نوامبر شروع می شد اما اکنون فرایند ثبت نام ها نشان می دهد که راهنمایان زودتر اقدام نموده اند. برای راهنمایان گردشگری خارجی ظرفیت 350 نفره ای را در نظر گرفته ایم.

حاجی سعید بعلاوه اضافه کرد:

آماده کردن وب سایتی با اطلاعات کافی برای اینکه بتواند به سؤالات ذهنی ثبت نام کنندگان پاسخ دهد، از ما وقت زیادی گرفت ما چهار ماه زمان گذاشتیم تا وب سایت WFTGA2017.com را طراحی و به روز کردیم. در این وب سایت همه اطلاعاتی که یک شرکت کننده خارجی درباره نحوه شرکت در برنامه، سفر در ایران، مکان برگزاری برنامه و تورهای گردشگری باید بداند را قرار داده ایم.

این راهنمای گردشگری در خاتمه گفت که تیرماه سال جاری به همراه یزدانی عضو شورای سیاست گذاری کنوانسیون 2017 به جلسه وین رفتیم تا توضیحات تکمیلی درباره برگزاری این کنوانسیون را در ایران به اعضای هیئت مدیره فدراسیون بدهیم. در این جلسه بخش های مختلف سفر راهنمایان گردشگری به ایران و شفافیت نحوه اجرای آن موضوعاتی بود که بحث شد از جمله درباره شیوه ثبت نام راهنمایان و امکان واریز وجه. چون یک سال و نیم منتظر ماندیم تا این کار به وسیله سیستم بانکی ایران انجام گردد اما نشد بالاخره با یکی از شرکت های بزرگ اتریشی که مورد تائید فدراسیون نیز بود وارد مذاکره شده و آن را واسطه قرار دادیم تا کار ثبت نام از راهنمایان از درگاه این شرکت انجام گردد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1906

به "ثبت نام راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در کنوانسیون 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در کنوانسیون 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید