تمامی آیفون های 13 لرزشگیر تصویر مبتنی بر حرکت سنسور خواهند داشت

به گزارش کلوب آگهی، به تازگی شایعه هایی منتشر شده اند که نشان می دهند اپل میخواهد از لرزشگیر تصویر اپتیکال مبتنی بر حرکت سنسور در تمامی آیفون های 13 استفاده کند. برای مقایسه باید بگوییم که اپل از این قابلیت تنها در آیفون 12 پرو مکس استفاده نموده است.

تمامی آیفون های 13 لرزشگیر تصویر مبتنی بر حرکت سنسور خواهند داشت

این اطلاعات جدید توسط نشریه تایوانی DigiTimes منتشر شده است. این اطلاعات همچنین نشان می دهند که اپل میخواهد در تمامی آیفون های 13 از تکنولوژی لرزشگیر تصویر مبتنی بر حرکت سنسور استفاده کند. به نظر می رسد که این نشریه این اطلاعات از منابع صنعتی خود به دست آورده است.

البته باید بگوییم که این اطلاعات جدید از پیش نمایش خلاصه ای از اطلاعات به دست آمده است و این نشریه میخواهد تا گزارش کاملی را درباره این موضوع در روز های آینده منتشر کند.

علاوه بر این، نشریه کره ای ETNews هم گزارش مشابهی را در اوایل این هفته منتشر نموده و بر اساس آن ادعا نموده بود که حداقل دو مدل از چهار مدل احتمالی آیفون 13 دارای لرزشگیر تصویر مبتنی بر حرکت سنسور هستند. همچنین در این گزارش عنوان شده بود که گویا LG Innotek وظیفه تأمین بخش های ضروری این تکنولوژی را برعهده خواهد داشت.

  • آیفون 13 پرو نمایشگر 120 هرتز LTPO OLED ساخت سامسونگ خواهد داشت

همان گونه که می دانید اپل از این تکنولوژی برای اولین بار در دوربین عریض آیفون 12 پرو مکس استفاده نموده است. استفاده از این تکنولوژی باعث می گردد که در زمان ثبت تصاویر با این آیفون، سیستم به کار رفته به جای حرکت لنز، سنسور دوربین را حرکت دهد که باعث بهبود لرزشگیری در زمان ثبت تصاویر در نتیجه افزایش کیفیت عکس نهایی می گردد.

با وجود منتشر شدن این اطلاعات هنوز تعیین نیست که آیا اپل در آیفون های 13 هم از این فناوری تنها در دوربین عریض استفاده می نماید یا که شاهد استفاده از آن در سایر دوربین های این آیفون های جدید هم هستیم.

  • اپل ممکن است در تمام آیفون های 13 از سنسور LiDAR استفاده کند

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1405

به "تمامی آیفون های 13 لرزشگیر تصویر مبتنی بر حرکت سنسور خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی آیفون های 13 لرزشگیر تصویر مبتنی بر حرکت سنسور خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید