اطلاعات جدیدی از آیفون 12 فاش شد

به گزارش کلوب آگهی، یکی از افشاگران مشهور دنیای تکنولوژی به نام Max Weinbach به تازگی با همکاری کانال یوتیوب EverythingApplePro ویدیویی منتشر نموده که در آن جزییات مختلفی از گوشی های آیفون 12 فاش شده است.

اطلاعات جدیدی از آیفون 12 فاش شد

بر اساس اطلاعات فاش شده در این ویدیو، حداقل برای دو مدل آیفون 12 پرو یعنی گوشی های مبتنی بر نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی می توانیم انتظار پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز را داشته باشیم. ظاهرا نمایشگر موردنظر برای افزایش عمر باتری به صورت اتوماتیک می تواند یکی از رفرش ریت های 60 هرتز یا 120 هرتز را در شرایط مختلف انتخاب کند. این مشابه همان سیستمی است که در چند سال گذشته برای نمایشگر آیپد پرو مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که افزایش رفرش ریت نمایشگر منجر به افزایش مصرف باتری می گردد، به نظر می رسد می توانیم انتظار تعبیه باتری های عظیم تری را داشته باشیم.

جدیدترین اطلاعات مطرح شده حاکی از آن است که عظیم ترین آیفون جدید یعنی آیفون 6.7 اینچی که از آن تحت عنوان آیفون 12 پرو مکس هم یاد می گردد، با باتری بیش از ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. اپل سال گذشته در خصوص خانواده آیفون 11 توجه زیادی به عمر باتری این گوشی ها نشان داد. از آنجایی که نسل بعدی آن ها قرار است از فناوری 5G بهره ببرند و نمایشگر مبتنی بر رزولوشن بالا را ارائه نمایند، پس موضوع عمر باتری برای این گجت ها اهمیت دوچندانی دارد.

در خانواده آیفون 12 به غیر از موضوع کاهش اندازه بریدگی نمایشگر، باید منتظر بهبود سیستم فیس آی دی هم باشیم. ظاهرا در نسل جدید آیفون ها، این سیستم از زاویه دید وسیع تری برای تشخیص چهره پشتیبانی می نماید. در رابطه با دوربین هم می توانیم به بهبود عکس برداری در محیط های کم نور با فوکوس اتوماتیک سریع تر و بهبود لرزشگیر تصویر اشاره کنیم. همچنین بهبود قابلیت Smart HDR هم منجر به کاهش نویز تصاویر در محیط های تاریک می گردد.

سنسور LiDAR هم به غیر از وظایف اصلی خود، برای بهبود سرعت فوکوس اتوماتیک و افزایش دقت حالت بوکه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین طبق این ویدیو منتشر شده، دوربین تله فوتو به جای زوم 2 برابری، حالا از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می نماید.

بر اساس گزارش های مختلف، خانواده آیفون 12 شامل 4 گوشی است که کوچک ترین عضو این خانواده از نمایشگر 5.4 اینچی بهره می برد و در کنار آن باید به دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی هم اشاره کنیم. به نظر می رسد این آیفون ها از لبه های خمیده، بریدگی نمایشگر کوچک تر بهره می برند و از فناوری 5G هم پشتیبانی می نمایند. از دیگر ویژگی های مشترک بین آن ها هم می توان به بهره گیری از تراشه A14 اشاره نمود.

هر آنچه درباره آیفون 12 می دانیم

منبع: 9To5Mac

عوض

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 900

به "اطلاعات جدیدی از آیفون 12 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از آیفون 12 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید