تعداد شاغلان اروپایی افزایش یافت

به گزارش کلوب آگهی، متوسط نرخ اشتغال در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه یورو 0.3 درصد افزایش یافت.

تعداد شاغلان اروپایی افزایش یافت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز آمار اتحادیه اروپا، تا سرانجام سه ماهه سرانجامی سال 2019 نرخ اشتغال در منطقه یورو و اتحادیه اروپا نسبت به سه ماهه سوم 0.3 درصد افزایش یافته است. در مقایسه با مدت مشابه سال، قبل نرخ اشتغال در سطح منطقه یورو 0.2 درصد و در سطح اتحادیه اروپا 0.1 درصد افزایش پیدا نموده است.

در بین کشورهای عضو، بیشترین افزایش نرخ اشتغال مربوط به مالت با 1.6 درصد، استونی و ایرلند با 1.3 درصد بوده است. از سوی دیگر اما نرخ اشتغال طی سه ماهه چهارم در لهستان 0.4 درصد، جمهوری چک 0.3 درصد و در ایتالیا 0.1 درصد کاهش داشته است.

تخمین زده می گردد که تا سرانجام سه ماهه چهارم سال قبل، 209 میلیون و 300 هزار نفر در سطح اتحادیه اروپا شاغل بوده باشند که از این تعداد، 160 میلیون و 700 هزار نفر ساکن کشورهای عضو منطقه یورو بوده اند. در مقایسه با بحران اقتصادی سال 2008، شمار شاغلین در سطح اتحادیه اروپا 15.1 میلیون نفر و در سطح منطقه یورو 12 میلیون نفر افزایش داشته است.

تا سرانجام سه ماهه چهارم سال جاری و در بین کشورهای عضو، میزان رشد اشتغال فصلی در بلژیک 0.4 درصد، آلمان 0.2 درصد، اسپانیا 0.8 درصد، فرانسه 0.2 درصد، هلند و اتریش 0.4 درصد و سوئد 0.7 درصد اندازه گیری شده است.

منطقه یورو شامل 19 کشور بلژیک، آلمان، استونی، ایرلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، قبرس، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، اتریش، پرتغال، اسلوونی، اسلواکی و فنلاند است که از یورو به عنوان واحد پولی خود استفاده می نمایند. اتحادیه اروپا نیز دارای 27 عضو است که شامل 19 کشور عضو منطقه یورو به علاوه بلغارستان، مجارستان، لهستان، دانمارک، سوئد، کرواسی، جمهوری چک و رومانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 630

به "تعداد شاغلان اروپایی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد شاغلان اروپایی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید