(تصاویر) انفجار به وقت افطار

به گزارش کلوب آگهی، انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در مهمان خانه ای در شهر پل علم، مرکز ولایت لوگر افغانستان ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت و به بیمارستان و اماکن همجوار آسیب رساند.

(تصاویر) انفجار به وقت افطار

به گزارش خبرنگاران، بر اثر این انفجار مرگبار حداقل 24 نفر کشته و بیش از 110 نفر زخمی شده اند. بیم این می رود که شمار قربانیان و زخمی ها افزایش یابد.

حسیب الله ستانکزی، رییس شورای ولایتی لوگر، این آمار را به خبرگزاری طلوع نیوز گفته و افزوده است که شمار تلفات این رویداد رو به افزایش است.

گفته می گردد راننده خودروی مملو از مواد منفجره با تمارض به این که از سازمانی غیرانتفاعی است وارد شده و بعد انفجار مهیب روی داده است.

یک مقام محلی که نخواست نامش فاش گردد به خبرگزاری شینهوا گفته است انفجار ساعت 18:50 دقیقه به وقت محلی و دقایقی پس از زمان افطار اتفاق افتاده است.

به گفته این مقام مسئول، اغلب قربانیان دانش آموزانی بوده اند که از بخش های مختلف ولایت لوگر به این ناحیه آمده بودند تا در امتحان ورودی دانشگاه شرکت نمایند و پس از آزمون در غذاخوری های کوچک اطراف بیمارستان جمع شده بودند تا افطار نمایند و غذایی بخورند.

اگرچه تا به این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است، اما دفتر ریاست جمهوری افغانستان در بیانیه ای و با محکوم کردن این حمله، انگشت اتهام را به سوی طالبان نشانه رفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1595

به "(تصاویر) انفجار به وقت افطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) انفجار به وقت افطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید