تارتار: سپاهان تیم بسیار منسجمی است، دربی قطعاً دیدنی می گردد

به گزارش کلوب آگهی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به اینکه سپاهان در 3 بازی اول خود عملکرد خوبی داشته، در دربی کار برای هر دو تیم سخت است.

تارتار: سپاهان تیم بسیار منسجمی است، دربی قطعاً دیدنی می گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دربی فوتبال اصفهان گفت: طبیعتاً دربی فردا بازی بسیار سنگینی برای هر 2 تیم است. با توجه به اینکه میزبان هستیم و سپاهان در 3 بازی اول خود عملکرد خوبی داشته و تیم بسیار منسجمی نشان داده، کار برای هر 2 تیم مشکل است.

وی افزود: تمرینات لازم را انجام داده ایم و به اتفاق همکارانم تاکتیک ها و تمریناتی برای ملاقات فردا طراحی کردیم. در روز مسابقه این بازیکنان هستند که باید با تمرکز بالا بازی نمایند و هرچه اشتباهات کمتری داشته باشند، می توانیم در نتیجه گیری پیروز تر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط سجاد جعفری گفت: خوشبختانه شرایط این بازیکن خوب است و با تیم تمرین می نماید و مسئله ای برای بازی کردن ندارد. امیرحسین صدقی تنها مصدوم ماست که در بازی قبلی دچار آسیب دیدگی شد.

تارتار ادامه داد: امیدوارم فردا بازی بسیار خوبی از هر 2 تیم ببینیم. شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی بوده و امیدوارم بازی فردا نیز همین طور باشد و بازی خوبی از هر 2 تیم ببینیم. مطمئن هستم این اتفاق رخ خواهد داد چون هر 2 تیم از نظر اخلاقی و فنی جزو تیم های خوب لیگ سال جاری هستند.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1865

به "تارتار: سپاهان تیم بسیار منسجمی است، دربی قطعاً دیدنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: سپاهان تیم بسیار منسجمی است، دربی قطعاً دیدنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید