تور ایتالیا ارزان: به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟

به گزارش کلوب آگهی، شهرهای ایتالیا ترکیبی خارق العاده از زیبایی و مجذوب کنندهیت هستند و توانسته اند در سال 2019، بیش از 62 میلیون دنیاگرد را جذب نمایند تا ایتالیا در جایگاه پنجمین مقصد برتر دنیاگردی دنیا قرار گیرد. احتمالا شما نیز با تماشا تصاویر جاهای تماشای ایتالیا، دوست دارید به این کشور زیبا سفر کنید و تعطیلاتی رویایی را در این کشور تاریخی و مجذوب کننده سپری کنید. اما آیا می دانید برترین شهرهای ایتالیا برای یک مسافرت خاطره انگیز کدامند؟

تور ایتالیا ارزان: به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

تا انتهای این مقاله از وبلاگ خبرنگاران با ما همراه باشید تا برترین شهرهای ایتالیا و دلایل جذابیت هر کدام را باهم مرور کنیم.

درباره شهرهای ایتالیا

ایتالیا نهمین کشور بزرگ قاره اروپا است که در جنوب این کشور واقع شده است. با توجه به پراکندگی جغرافیایی و وجود منظره ها طبیعی مختلف و بعلاوه تاریخ طولانی و غنی این کشور، هر کدام از منطقه ها و شهرهای ایتالیا می تواند یک مقصد گردشگری بینظیر برای سفر شما باشد. با اینحال پیدا کردن برترین شهر ایتالیا برای مسافرت کمی سخت است زیرا هر کدام از شهرهای ایتالیا ویژگی های منحصر به فردی دارند که باید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.

البته از آنجایی که فاصله بین شهرهای ایتالیا چندان زیاد نیست و بعلاوه سیستم حمل و نقل در این کشور بسیار پیشرفته است، می توانید در تور ایتالیا از چندین شهر مختلف بازدید کنید. به همین علت پیشنهاد می کنیم پیش از برنامه ریزی سفر به ایتالیا، یک نقشه شهرهای ایتالیا به فارسی انتخاب تهیه نموده و برنامه سفر خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اما با این وجود، سعی کردیم چهار شهر برتر ایتالیا که اصلی ترین مقصدهای گردشگری این کشور هستند را برای شما معرفی کنیم.

رم

به احتمال زیاد اولین مقصد شما در کشور ایتالیا، مرکز این کشور، یعنی شهر رم است. احتمالا شهر رم احتیاج چندانی به معرفی ندارد، زیرا این شهر سه هزار ساله یکی از مهمترین شهرها در طی تاریخ است که قرون متمادی به عنوان مرکز امپراطوری روم باستان و مرکز دنیا آن روزگار فعالیت می نموده است.

تاریخ طولانی و پر فراز و نشیب این شهر جاودانه باعث شده است تا در طول بازدید از رم، طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی را نظاره کنید. از شاهکارهای معماری دنیای باستان مانند آمفی تئاتر بزرگ کلوسئوم و یادمان های امپراطوران قدر قدرت روم، تا کلیساهای بزرگ دوران قرون وسطی و سبک باروک مانند کلیسای سنت پیتر، و فواره ها و مجسمه های عصر رنسانس، رم را به یک موزه روباز بزرگ تبدیل نموده اند.

اما شاید مهمتر از تمام این آثار تاریخی شگفت انگیز، این فرهنگ و شور زندگی جاری در شهر رم باشد که این شهر را به یکی از برترین شهرهای ایتالیا تبدیل نموده است. بدون شک هیچ چیز مانند گشت و گذار در خیابان ها و کوچه پس کوچه های رم نمی تواند شما را با روح این شهر زیبا آشنا کند. پس از یک پیاده روی دلچسب، خوردن یک فنجان قهوه یا یک بستنی جلاتو در کافه های رم، سفر شما به این شهر را تکمیل می نماید.

شهر رم از مهمترین شهرها در طی تاریخ است که قرون متمادی به عنوان مرکز امپراطوری روم باستان و مرکز دنیا آن روزگار فعالیت می نموده است.

فلورانس

دومین ش

منبع: ققنوس
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1884

به "تور ایتالیا ارزان: به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید