برگزاری جشنواره ادبی و هنری ره آورد سرزمین نور در زنجان

به گزارش کلوب آگهی، حسین حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اضافه کرد: سال جاری در قالب اردوهای راهیان نور 3 هزار نفر به منطقه ها عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

برگزاری جشنواره ادبی و هنری ره آورد سرزمین نور در زنجان

وی با اشاره به اینکه زائران در اردوهای راهیان نور از سه یادمان بازدید کردند، افزود: منطقه ها عملیاتی سیرانبند، بوالحسن، بولفت از جمله منطقه ها بازدید شده به وسیله زائران است.

حیدری با اشاره به اینکه در راستای ثبت و ضبط خاطرات زائران اعزامی جشنواره ره آورد سرزمین نور برگزار می گردد، اضافه نمود: این جشنواره در قالب داستان نویسی، خاطره نویسی، دل نوشته، کتاب و عکس، گزارش خبری (متنی و تصویری) برگزار می گردد.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالهمدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: محدودیتی در ارسال آثار برای هر بخش از جشنواره وجود ندارد.

حیدری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین افراد مختلف جامعه به ویژه نسل جوان است، افزود: آثار ارسالی دسته بندی شده و به وسیله داوران داوری می گردد و در نهایت از برگزیدگان هر رشته در طی یک مراسمی تقدیر خواهد شد.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالهمدی (عج) استان زنجان توضیح داد: یاری هزینه سفر به مشهد مقدس، یاری هزینه سفر به قم و 50 هدیه نفیس دیجیتالی از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2233

به "برگزاری جشنواره ادبی و هنری ره آورد سرزمین نور در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره ادبی و هنری ره آورد سرزمین نور در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید