مشهد میزبان دوره داستان نویسی آل جلال می گردد

به گزارش کلوب آگهی، پنجمین دوره آموزش داستان نویسی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، موسوم به آل جلال، فردا در مشهد مقدس گشایش می یابد و با تدریس باباخانی، شاه آبادی، شهسواری، عباسلو، الوندی و متولی، تا انتها هفته ادامه دارد.

مشهد میزبان دوره داستان نویسی آل جلال می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، ابراهیم زاهدی مطلق، معاون داستان بنیاد با اعلام این خبر اضافه نمود: این دوره داستان نویسی با حضور حدود 80 ادب جو از استان خراسان رضوی، طی روزهای 26 تا 28 آبان در مرکز آموزش هتلداری و گردشگری شهید آوینی مشهد مقدس برگزار می گردد.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این دوره، بر اساس انتشار حداقل یک داستان و یا انتخاب داستان های آنان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی انتخاب شده اند.

زاهدی مطلق اضافه نمود: این دوره با برنامه ریزی آموزشی و اعزام استاد از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و به پیشنهاد تعدادی از ادب جویان شرکت کننده در چهارمین دوره آموزشی و کارگاه داستان نویسی آل جلال که تابستان گذشته به همت بنیاد در تهران برگزار گردید، برپا می گردد.

در این کارگاه، سرفصل های داستان در ایران، اسطوره سفر قهرمان، آداب نویسنده بودن، تفاوت رمان بزرگسال و داستان نوجوان، بیرون کشیدن داستان از تاریخ و چگونه اتفاقات روزمره به داستان تبدیل می گردد به ترتیب توسط مدرسان احسان عباسلو، عزت الله الوندی، خسرو باباخانی، علیرضا متولی، حمیدرضا شاه آبادی و محمدحسن شهسواری تدریس خواهد شد.

این دوره آموزشی، فردا صبح (چهارشنبه، 26 آبان) با حضور ادب جویان، استادان دوره و مسئولان برگزاری در مشهد افتتاح می گردد و تا ظهر آدینه ادامه دارد.

ادب جویان پنجمین دوره آموزش داستان نویسی آل جلال پس از تأیید مدرسان دوره، گواهینامه رسمی دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 572

به "مشهد میزبان دوره داستان نویسی آل جلال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد میزبان دوره داستان نویسی آل جلال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید