با این وسیله قدیمی خانه خود را تزیین کنید

به گزارش کلوب آگهی، در این مطلب به شما چند شیوه ساده و کاربردی برای تزئین خانه با وسایل قدیمی را پیشنهاد خواهیم کرد.

با این وسیله قدیمی خانه خود را تزیین کنید

شاید شما هم دیده اید که عکس های قدیمی، به مرور زمان رنگ ورو رفته و خراب می شوند، اما قاب عکس آن ها صحیح و سالم باقی می ماند. در این مطلب از خبرنگاران به بیان ایده های استفاده از قاب عکس قدیمی در دکور منزل می پردازیم.

ایده های استفاده از قاب عکس قدیمی در دکور منزل

روش های زیادی برای استفاده از قاب عکس قدیمی وجود دارد. در ادامه این ایده ها را با شما به اشتراک می گذاریم. به طور حتم شما هم از چند ایده خوشتان می آید و آن ها را اجرا خواهید کرد.

ساخت تراریوم از ایده های استفاده از قاب عکس قدیمی در دکور منزل

ممکن است تبدیل تعداد زیادی قاب عکس به یک تراریوم، کمی پرهزینه به نظر برسد اما لزوما این طور نیست. شما می توانید قاب های مقرون به صرفه قیمتی را بخرید و برای تهیه تراریوم از آن ها بهره ببرید. جهت جلوه دادن به این قاب عکس ها و برای اینکه گران قیمت تر به نظر برسند، می توانید آن ها را با اسپری به رنگ مات در آورید. برای چسباندن قاب ها به یکدیگر و ایجاد یک تراریوم هم از چسب حرارتی و چسب نواری بهره بگیرید.

می توانید این قاب های خالی را روی دیوار نصب کنید

برخی افراد انبوهی از قاب های قدیمی و خالی در اطراف خود دارند اما نمی دانند با آن ها چه نمایند. پیشنهاد می کنیم این قاب عکس ها را به یک اثر هنری در مقدار بزرگ تر تبدیل کنید. قاب ها را به صورت تصادفی لایه بندی کنید. سپس با استفاده از یک چسب قوی و کوبیدن میخ، آن ها را به هم بچسبانید. سپس این اثر هنری منحصربه فرد را روی یک دیوار بزرگ یا بالای مبل نشیمن نصب کنید و از آن لذت ببرید.

یک سینی مخصوص برای تزیین میز بسازید

برترین راه برای استفاده از قاب عکس قدیمی، تبدیل آن به یک سینی تزیینی و زیبا است. می توانید به جای صرف هزینه و خرید یک سینی مخصوص، سعی کنید با یک قاب عکس آن را بسازید. به این ترتیب، می توانید قسمت کف قاب را مطابق با هر فصل یا هر مناسبت، تغییر دهید.

با استفاده از چند ریسمان، مجموعه ای از تصویر را ایجاد کنید

گاهی تنها چیزی که از یک قاب عکس قدیمی به جا می ماند، قاب خالی و بدون پشتی و شیشه است. در این شرایط پشت قاب، ریسمان هایی با فواصل مناسب بچسبانید. سپس با گیره های کوچک مخصوص کاغذ، عکس های خود را به ریسمان ها آویزان کنید. به این ترتیب یک کلاژ عکس جالب پدید می آید.

دراور خود را با استفاده از قاب عکس، به روز کنید

اگر مبلمان شما مدرن است، آن را با یاری یک قاب عکس به روز کنید. قاب هایی با مقدار مناسب می توانند به عنوان پایه میز یا دراور عمل نمایند. این قاب ها دراور شما را در کوتاه ترین زمان، زیبا نموده و آن را گران قیمت تر جلوه می دهند. برای انجام این کار، قاب عکس چوبی بسیار مناسب است. بنابراین اگر طرح قاب عکس چوبی شما با دکوراسیون ست است، به راحتی می توانید از آن بهره ببرید.

آویزان کردن گیاهان از ایده های استفاده از قاب عکس قدیمی در منزل

فضاهای خالی در تراس منزل را می توانید با قاب عکس ها مجذوب کننده تر کرد. یک راه هوشمندانه برای انجام این راه چاره، استفاده از قاب عکس چوبی قدیمی به عنوان قابی برای یک گلدان است. تماشا این چشم انداز از دور، مثل تماشا یک اثر هنری زیبا در یک قاب است. بنابراین این ایده فضای شما را بی نهایت مجذوب کننده می کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب در خانه خود وسایل تزیینی مجذوب کننده بسازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2066

به "با این وسیله قدیمی خانه خود را تزیین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این وسیله قدیمی خانه خود را تزیین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید