معرفی هتل 5 ستاره گرند مترو پارک در هانگزو چین

به گزارش کلوب آگهی، هتل گرند مترو پارک هانگزو Hangzhou Grand Metropark Hotel

این هتل 5 ستاره، با موفقیت هایش در میزبانی بسیاری از مهمانان برجسته جهان مانند هیئت مدیره ترکیه در جلسه G-20، انتخاب خوبی برای اقامت خود در شهر هانگزو است. هتل گرند مترو پارک هانگزو در مرکز اقتصادی و تجاری شانگچنگ، در فاصله 5 دقیقه ای دریاچه غرب هانگزو واقع شده که به راحتی با کمی پیاده روی به این محل می رسید و تنها 500 متر از در خروجی دی 2 D2 برای ایستگاه لانگژیانگکیائو Longxiangqiao (خط 1) دورتر دارد. این هتل لوکس، 43 منوی متفاوت برای غذاخوری، استخر در فضای باز و اینترنت رایگان در اختیارتان می گذارد و در سال 2008 بازسازی شده است. در ادامه، در خبرنگاران، تک تک امکانات رفاهی، تفریحی، و خدماتی هتل را به همراه فاصله آن تا جاذبه های گردشگری شهر هانگزو آنالیز می کنیم. با ما همراه باشید تا خصوصیات منحصر به فرد هتل گرند مترو پارک هانگزو Hangzhou Grand Metropark Hotel را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره گرند مترو پارک در هانگزو چین

امکانات رفاهی

پارکینگ خصوصی هتل احتیاج به رزرو ندارد با این حال اگر خواستید می توانید از پارکینگ گاراژی یا پارکینگ محافظت شده بهره ببرید. اینترنت وای فای رایگان در تمام فضاهای عمومی و در تمام اتاق ها در دسترستان است. ترانسفر فرودگاهی با هزینه ای جداگانه فراهم است و می توانید از حمل و نقل عمومی هتل هم بهره ببرید یا ماشین از هتل کرایه نموده و شهر را بگردید. ورود به هتل گرند مترو پارک هانگزو از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. ضمناً حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند و یادتان باشد اگر سیگاری هستید از فضای مختص افراد سیگاری بهره ببرید.

از جمله امکانات رفاهی، تبدیل ارز، خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی، اتوکشی و نظافت که احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد، دستگاه براق نماینده کفش، دستگاه ای تی ام، انبار چمدان و صندوق امانات می باشد. فضایی مختص افراد غیر سیگاری و فضای مجزایی برای افراد غیر سیگاری، در این هتل در نظر گرفته شده است که در کنار تهویه مطبوع هوای تازه را برای شما فراهم می نماید و خدمات اتاق و حتی ورود و خروج، به صورت شبانه روزی ارائه می گردد.

از مغازه کوچک سوغاتی دیدن کنید و شاید هدیه و سوغاتی برای عزیزانتان خریدید. مرکز تجاری و امکانات اتاق های ملاقات به همراه امکانات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه ان در دسترستان قرار خواهد گرفت. خدمات تور برای گردش در شهر را از میز پذیرش شبانه روزی هتل بخواهید. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان و خدمات نگهداری از بچه ها فراهم شده است.

کارکنان هتل هتل گرند مترو پارک هانگزو، به زبان های انگلیسی، چینی و ژاپنی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل گرند مترو پارک هانگزو

طیف گسترده ای از فعالیت های تفریحی مانند یک سالن بدنسازی، تنیس، کارائوکه، بیلیارد و استخر شنای فصلی که تنها در فصل تابستان باز است در این اقامتگاه فراهم شده است. می توانید به هر کدام از این مراکز تفریحی بر اساس علاقه خود سری بزنید و اوقات مفرح شادی را با خانواده یا دوستان خود بسازید. از هتل دوچرخه کرایه کنید یا در زمین بازی تنیس کار کنید. مرکز آبگرم خستگی یک روز تفریح را از بدنتان می رهاند.

هتل گرند مترو پارک هانگزو با دارا بودن چند اتاق جلسات و سالن های نشست و مهمانی بزرگ و چند منظوره که بیش از 600 متر مربع مساحت دارد، یک نقطه ایده آل برای برگزاری کنفرانس ها، جشن ها و مراسم های عروسی است. کمی در باغ قدم بزنید یا سری به آرایشگاه هتل بزنید.

رستوران چینی پئونی غذاهای معروف چینی، غذاهای غربی و دیم سام Dim Sum سرو می نماید. از دیگر گزینه های ناهارخوری می توانیم سالن غذاخوری غذاهای ژاپنی و غربی را نام ببریم که غذاهای آماده شده توسط سرآشپزها را سرو می نمایند. با وجود این اگر دوست داشتید سری به خیابان نانسانگ ایمپریال Nansong Imperial Street یا خیابان نانشان Nanshan Road در نزدیکی هتل بزنید و از غذاهای خیابانی در آن به همراه کلی رستوران لذت ببرید.

از بازارهای خریدی مانند بازار هوبین اینتایم Hubin Intime، خیابان خرید هفانگ آنتیکیو Hefang Antique و بازار ابریشم در نزدیکیتان نهایت استفاده را ببرید و هر خریدی که داشتید به راحتی انجام دهید. بازار شبانه ووشان و بازار خیابان دریاچه غربی با چراغ های زیبایش حال و هوای دیگری دارد.

امکانات اتاق ها

هر 380 اتاق مهمان، در طرح ها و سبک های مختلف طراحی شده اند و دارای منظره زیبایی از شهر، کوه و یا دریاچه است. بعضی از آنها، با مبلمان و وسایل محلی و سنتی طراحی و دکور شده اند که جذابیت خاصی به آنها بخشیده است. اتاق های تهویه مطبوع، تلویزیون های صفحه تخت، میز کار و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا می تواند اطمینان بیشتری را برای شما مهمانان، مهیا کند. در حمام ها وان حمام واقع شده است.

اتاق قصر عثمانداس Osmanthus، یک اتاق مهمانی بزرگ و چند منظوره است که برای کنفرانس های بین المللی و مراسم های عروسی ایده آل است. اتاق های وی آی پی، سوئیت عروس، و اتاق های خانوادگی از دیگر اتاق های مخصوص هتل می باشند.

برای رزرو اتاق در هتل گرند مترو پارک هانگزو، و یا دیدن عکس بیشتری از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل هانگزو چین، در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل گرند مترو پارک هانگزو

  • سوئیت الگانت: با مساحت 60 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کینگ دارد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: با مساحت 60 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اتاق بیزینس کوئین: با مساحت 28 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اتاق سوپریر کوئین: با مساحت 28 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اتاق دوقلوی سوپریر: با مساحت 28 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت نیمه دو نفره دارد.
  • اتاق دوقلوی اکسکیوتیو: با مساحت 28 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد.
  • دلیکیت با تخت کینگ: با مساحت 30 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اکسکیوتیو با تخت کوئین: با مساحت 30 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اتاق سوپریر سینگل: با مساحت 56 متر مربع است که دسترسی به سالن اصلی و یک تخت یک نفره دارد.
  • دلیکیت دوقلو: با مساحت 30 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر هانگزو

  • فاصله تا ایستگاه مترو لانگ جیانگ کیائو: 630 متر است که پیاده 15 دقیقه ای به آن می رسید. اگر با تاکسی بروید، 6 دقیقه ای به این محل می رسید.
  • فاصله تا ایستگاه مترو جاده دینگان: 990 متر است که پیاده 20 دقیقه ای به آن می رسید. اگر با تاکسی بروید، 7 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • فاصله تا ایستگاه مترو جاده فنگقی: 1 کیلومتر است که پیاده 20 دقیقه ای به آن می رسید. اگر با تاکسی بروید، 10 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • فاصله تا بازار شبانه ووشان: 300 متر است که پیاده طی کردن این راستا 5 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا دریاچه: 700 متر است که با تاکسی حدود 8 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این راستا را در طی 15 دقیقه بپیمایید.
  • فاصله تا کوهستان: 3 کیلومتر است که با تاکسی حدود 15 دقیقه تا پایین کوه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این راستا را در طی 40 دقیقه بپیمایید.
  • فاصله تا آموزشگاه هنر چین:6 کیلومتر است که با تاکسی حدود 10 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این راستا به اندازه حمل و نقل عمومی یعنی 25 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار هانگزو:8 کیلومتر است که با تاکسی حدود 10 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این راستا به اندازه حمل و نقل عمومی یعنی 30 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا میدان ووشان:8 کیلومتر است که با تاکسی حدود 10 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این راستا را 30 دقیقه ای طی کنید.
  • فاصله تا باغ بوتانیکال هانگزو:4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده و سپس با اتوبوس می توانید این راستا را در مدت زمان یک ساعت و 10 دقیقه طی کنید.
  • فاصله تا موزه ابریشم چینی:5 کیلومتر است که با تاکسی حدود 18 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس و سپس پیاده می توانید این راستا را در مدت زمان 50 دقیقه طی کنید.
  • فاصله تا میدان ووشان:8 کیلومتر است که با تاکسی حدود 10 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این راستا را 30 دقیقه ای طی کنید.
  • فاصله تا برف باقی مانده بر روی پل در زمستان:9 کیلومتر است که با تاکسی حدود 10 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این راستا را 30 دقیقه ای طی کنید.
  • فاصله تا دریاچه صلح:7 کیلومتر است که با تاکسی حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این راستا را 30 دقیقه ای طی کنید. دیدن تابش ماه کامل بر روی دریاچه در فصل پاییز بسیار تماشایی است.
  • فاصله تا 3 استخر و انعکاس ماه: 3 کیلومتر است که با تاکسی و سپس قایق حدود 37 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این راستا را 45 دقیقه ای تا دریاچه طی کنید سپس تا 3 استخر باید سوار بر قایق باقی راستا را طی کنید.
  • فاصله تا چشمه ببر در هوپائو:4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده و سپس با اتوبوس می توانید این راستا را در طی یک ساعت و 30 دقیقه بپیمایید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی هانگزو ژیاشان: 6 کیلومتر است که با تاکسی حدود 35 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت. با حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا مترو طی این راستا 2 ساعت و 20 دقیقه طول خواهید کشید.
  • فاصله تا فرودگاه ویو: 102 کیلومتر است که با تاکسی حدود 1 ساعت و 45 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل گرند مترو پارک هانگزو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

310003، چین، ژجیانگ شنگ، هانگژو شی، شانگچنگ کیو، هابین شانگکیان، خیابان 2 پینگای

2 Pinghai Rd, HuBin ShangQuan, Shangcheng Qu, Hangzhou Shi, Zhejiang Sheng, China, 310003

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 74

به "معرفی هتل 5 ستاره گرند مترو پارک در هانگزو چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره گرند مترو پارک در هانگزو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید