الگوریتم های فیس بوک، توئیتر و گوگل کاربران را افراطی تر می کند

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، این نمایندگان با ارسال نامه ای خطاب به مدیران عامل شرکت های مذکور به آنها هشدار داده اند که الگوریتم های تنظیم کننده محتوای نمایش داده شده برای هر کاربر در همه این شبکه های اجتماعی به گونه ای تنظیم شده اند که مردم را به سمت افراط گرایی سیاسی سوق می دهند.

الگوریتم های فیس بوک، توئیتر و گوگل کاربران را افراطی تر می کند

در نامه یادشده که توسط کنندگان دموکرات کالیفرنیا و نیوجرسی نوشته شده آمده است: نحوه مدیریت محتوا در پلتفرم های فیس بوک، توئیتر و یوتیوب مشکل بزرگی است و آنچه که در جریان حمله اوباش به کنگره در ششم ژانویه رخ داده، حاصل این مشکل است.

در ادامه این نامه تصریح شده است: الگوریتم های فیس بوک، توئیتر و یوتیوب محتوای موید تعصبات سیاسی هر کاربر و به خصوص محتوایی که ریشه در خشم و هیجان و ترس دارد را برای وی نمایش می دهند. شبکه های اجتماعی می دانند چگونه این مشکل را حل و فصل کنند و ما امیدواریم این کار را انجام دهند. اگر این الگوریتم ها کماکان منجر به وقوع خشونت در دنیای واقعی شوند، یعنی همان چیزی که در تاریخ 6 ژانویه دیدیم، ما قوانینی را تصویب خواهیم کرد که شرکت های فناوری را در معرض مسئولیت بیشتری قرار دهد.

تا به حال در مجموع 32 کننده دموکرات این نامه را امضا کرده اند. اما هیچ کننده جمهوری خواهی حاضر به امضای آن نشده است. گوگل، فیس بوک و توئیتر هم واکنش خاصی در این زمینه نشان نداده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1413

به "الگوریتم های فیس بوک، توئیتر و گوگل کاربران را افراطی تر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الگوریتم های فیس بوک، توئیتر و گوگل کاربران را افراطی تر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید