الهان عمر: 11 میلیون کودک در آمریکا در گرسنگی به سر می برند

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، الهان عمر یکی از نمایندگان مسلمان کنگره آمریکا، در این پیغام که در توئیتر منتشر شده، آورده است: 11 میلیون کودک در آمریکا، کشوری با ثروت بسیار زیاد، با نوعی گرسنگی روبرو هستند که من پیشتر در یکی از کمپ های پناهندگان در کنیا مشاهده نموده بودم.

الهان عمر: 11 میلیون کودک در آمریکا در گرسنگی به سر می برند

جهت دریافت مشاوره خدمات چگونه یک بروشور خوب طراحی کنیم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی در ادامه می نویسد: این غیر قابل قبول است که دانش آموزان ما گرسنه بوده و چنان مقروض باشند که پول ناهار نیز نداشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، در مورد موضوع فقر در آمریکا، در سال گذشته شبکه الجزیره در گزارشی به موضوع فقر در آمریکا پرداخته و گزارش داد: با وجود اینکه آمریکا از نظر ثروت و فراوری ناخالص ملی صندلی نخست دنیا را دارد اما حدود 38 میلیون نفر در این کشور در فقر زندگی می نمایند.

بر اساس گفته های این شبکه، 12.9 درصد از زنان و 10.6 درصد از مردان آمریکا که در مجموع 38 میلیون نفر از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند، در فقر به سر می برند و تعداد افراد فقیر در میان گروه های اقلیت رو به افزایش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 490

به "الهان عمر: 11 میلیون کودک در آمریکا در گرسنگی به سر می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهان عمر: 11 میلیون کودک در آمریکا در گرسنگی به سر می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید