اسکلت خون آشامی در لهستان برای جلوگیری از ظهور مجدد او، با داسی روی گردن دفن شده بود، پیدا شد

به گزارش کلوب آگهی، اسکلت مدفونی خون آشام زنی در لحستان با داسی در گلویش در Pień، لهستان پیدا شده است.

اسکلت خون آشامی در لهستان برای جلوگیری از ظهور مجدد او، با داسی روی گردن دفن شده بود، پیدا شد

پیکر او در یک قبرستان قرن هفدهمی در لهستان پیدا شده بود. طبق باورهای آن موقع داس بر روی گردن او برای جلوگیری از زنده شدن او پس از مرگ گذاشته شده بود.

دیلی میل روز آدینه گزارش داده که پروفسور داریوس پولینسکی از دانشگاه نیکلاس کوپرنیک سرپرستی کاوش های باستان شناسی را برعهده داشت که منجر به کشف بقایایی شد که با کلاهی ابریشمی و با دندان جلویی بیرون زده پیدا شد.

پولینسکی به دیلی میل گفت: داس را صاف نمی گذاشتند، بلکه به گونه ای روی گردن قرار می دادند که اگر فرد متوفی سعی می کرد بلند گردد، سرش بریده می شد یا زخمی گردد.

در قرن یازدهم، شهروندان اروپای شرقی ترس از خون آشام داشتند و آغاز به برخورد با مردگان خود با تشریفات ضد خون آشام کردند، به گفته مجله اسمیتسونین، با این باور که برخی از افرادی که می میرند به عنوان هیولا های خون خوار راه خود از قبر بیرون می آیند.

پولینسکی به نیویورک پست می گوید: راه های دیگر برای محافظت در برابر بازگشت مردگان عبارتند از: بریدن سر یا پا ها، قرار دادن متوفی با صورت به پایین برای گاز گرفتن در زمین، سوزاندن آن ها و کوبیدن آن ها با سنگ.

سایر روش های متداول دفن ضد خون آشام شامل میله ای فلزی بود که به اسکلت کوبیده می شد. گاهی قفلی که دور پنجه اسکلت پیچیده می شد.

پولینسکی به دیلی میل گفت که انگشت شست پا که به پای چپ اسکلت متصل است، احتمالاً نمادی از بستن یک صحنه و عدم امکان بازگشت است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2097

به "اسکلت خون آشامی در لهستان برای جلوگیری از ظهور مجدد او، با داسی روی گردن دفن شده بود، پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکلت خون آشامی در لهستان برای جلوگیری از ظهور مجدد او، با داسی روی گردن دفن شده بود، پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید