از بین بردن بوی نا از لباس

به گزارش کلوب آگهی، شستن حمام با سفیدکننده ها و ضدعفونی کننده ها از رشد قارچ و میکروب جلوگیری می نماید، پس هر چند روز یک بار حمام و جا های مرطوب رو بشورید. از سرکه هم می توانید به جای مواد شیمیایی بهره ببرید.

از بین بردن بوی نا از لباس

به گزارش ، هیچ چیزی نفرت انگیزتر از این نیست که حوله و لباس ها بوی نم و کپک بگیرد. این بو آنقدر بد هست که تحریک تان می نماید از خیر داشتن این لباس های بد بو بگذرید. اگه رطوبت محیط این بلا را سرتان می آورد، باید راه از بین بردن این بو را یاد بگیرید.

اولین کاری که باید بکنید پاک کردن محفظه ماشین لباسشویه. بهترین و سالم ترین پاک کننده سرکه است. بعد از اینکه محفظه رو با یه دستمال سرکه ای پاک کردید، لباسا رو توش بندازید. درجه دمای ماشین رو روی آب داغ تنظیم کنید و 2 فنجون سرکه سفید بهش اضافه کنید. تو این مرحله از هیچ شوینده دیگه ای نباید بهره ببرید.

بعد از یه دور شستشو با سرکه، این بار با پودر لباسشویی یا صابون، طبق روال همیشگی لباسا رو بشورید.

اگه ماشین تون این امکان رو می ده که موقع استفاده از خشک کن از دمای بالا بهره ببرید، این کار رو بکنید و بذارید لباسا حسابی خشک بشن.

اگه فضای آزاد دارید، لباسا رو تو آفتاب آویزون کنید. اگه جای مرطوبی که آفتاب نداره، یا تو آپارتمان هستید می تونید از اتوی داغ برای خشک کردن لباسا بهره ببرید.

از آمونیاک هم به جای سرکه می تونید بهره ببرید. فقط باید یادتون باشه که در صورت استفاده از هر کدوم از این مواد به هیچ وجه از شوینده های دیگه استفاده نکنید.

بعد از اینکه بوی بد رو از بین بردید مراقب باشید که دوباره این اتفاق برای لباسا و مخصوصا حوله تون نیوفته. حوله ها رو قبل از اینکه بو بگیرن و کثیف بشن بشورید.

اگه حموم خونه تون پنجره ای رو به بیرون داره تو روزای آفتابی پرده ش رو کنار بدید و پنجره رو باز کنید که آفتاب تو حموم بتابه.

شستن حموم با سفیدکننده ها و ضدعفونی کننده ها از رشد قارچ و میکروب جلوگیری می کنه، پس هر چند روز یک بار حموم و جا های مرطوب رو بشورید. از سرکه هم می تونید به جای مواد شیمیایی بهره ببرید.

بعد از هربار استفاده از ماشین لباسشویی، محفظه اونو با کمی سرکه خیس و بعد با دستمال خشک ش کنید و تا وقتی کاملا خشک نشده درش رو نبندید.

منبع:رنگی رنگی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 646

به "از بین بردن بوی نا از لباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بین بردن بوی نا از لباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید