آماده شدن روستاهای هدف گردشگری هرمزگان برای پسا کرونا

به گزارش کلوب آگهی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، آماده شدن روستاهای هدف گردشگری هرمزگان برای پسا کرونا مشاهده می گردد.

آماده شدن روستاهای هدف گردشگری هرمزگان برای پسا کرونا

برای سفر با تور پوکت 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

روستاهای هدف جهانگردی هرمزگان برای پساکرونا آماده می شوند

رضا برومند گفت: شیوع کرونا موجب کُندی و یا توقف بعضی برنامه ها در حوزه جهانگردی شده اما شیوع این بیماری نباید تبدیل به عاملی بازدارنده در راستای تحقق اهداف شود.

وی اضافه نمود:مسایل و کمبودهای اقتصادی هم وجود دارد اما بسیاری از اقدام ها احتیاج چندانی به این منابع نداشته و با بهره گیری از ظرفیت دیگر قابلیت اجرایی دارند. به همین دلیل، برنامه توسعه جهانگردی روستایی که از برنامه های مهم این اداره کل در امسال محسوب می شود ادامه می یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی تاکید نمود: شاید لازم نباشد برای معرفی یک روستای هدف جهانگردی و جذب جهانگرد برای آن میلیون ها هزینه کرد، بلکه با بکارگیری شبکه های اجتماعی و فعالان این شبکه ها و رسانه ها می توان این کار را انجام داد.

برومند گفت: از طرف دیگر ممکن است بعضی روستاها احتیاج به بهسازی راستا دسترسی داشته باشند که این اداره کل در حد توان کوشش می نماید با استفاده از منابع خود این احتیاج را رفع سازد.

وی با اشاره به قلعه اله وردی خان گوهران بشاگرد گفت: ابتدا باید ارزیابی اولیه انجام و طرح بازسازی اساسی قلعه آماده شود تا در نهایت کار بازسازی آغاز شود.

این مقام مسئول بیان داشت: بازسازی این بنای تاریخی در اولویت قرار خواهد گرفت و امید می رود کار مطالعه و تامین اعتبار لازم برای این منظور در امسال انجام شود تا در سال 1400 کار بازسازی این اثر تاریخی آغاز شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی هرمزگان ادامه داد: با انجام بازسازی بناهای تاریخی به دنبال واگذاری بهره برداری از آنها به بخش خصوصی جهت کسب درآمد و اشتغالزایی همراه با حفظ اصالت آثار هستیم.

برومند عنوان نمود: با توجه به این برنامه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی هرمزگان آمادگی دارد با همکاری مسئولان شهرستان بشاگرد پهنه جهانگردی در این شهرستان مصوب نموده تا برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی شود.

منبع: همگردی
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1066

به "آماده شدن روستاهای هدف گردشگری هرمزگان برای پسا کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده شدن روستاهای هدف گردشگری هرمزگان برای پسا کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید