کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود

به گزارش کلوب آگهی، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود.

کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود

فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با اشاره به اینکه رایزنی های لازم برای آماده سازی ظرفیت ها و زیرساخت های گردشگری به منظور تسهیل ورود گردشگران جام جهانی قطر در حال انجام است، افزود: این استان برای اعزام گردشگر به قطر نیز سهمیه دارد که در این زمینه اقداماتی انجام خواهیم داد.

وی گفت: در برآورد اولیه اعلام شده یک هزار و 500 نفر از تماشاچیان جام جهانی قطر به استان کرمان می آیند و امکان صدور ویزای (ویزا) فرودگاهی برای حضور این گردشگران در استان فراهم می شود. همچنین انجام پرواز مستقیم از قطر به کرمان در دست پیگیری است.

فعالی تاکید کرد: باید فستیوال، نمایشگاه های صنایع دستی و جشنواره های مختلف را همزمان با حضور گردشگران در استان کرمان پیش بینی کنیم و به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بپردازیم که اصالت و فرهنگ کرمانی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه هفته آینده گروهی 10 نفره متشکل از عوامل دست اندرکار برای بازدید از جاذبه های گردشگری وارد استان کرمان می شوند، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری باید برای حضور گردشگران با این اداره کل همکاری داشته باشند تا بتوانیم از این فرصت بوجود آمده استفاده کافی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان بسته های گردشگری خود را برای حضور گردشگران آماده کنند، گفت: خوشبختانه کلیپ های متفاوتی از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این استان به صورت دو زبانه تهیه شده که در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: امیدواریم با انجام پرواز مستقیم قطر به کرمان بتوانیم این پرواز را به صورت برنامه ریزی شده داشته باشیم تا شاهد حضور دوباره گردشگرانی که به کرمان می آیند هم باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2058

به "کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان میزبان گردشگران جام جهانی قطر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید