چینی ها در هفته تعطیلات طلایی 127 میلیارد دلار هزینه کردند

به گزارش کلوب آگهی، آمارهای ارائه شده از سوی وزارت بازرگانی چین نشان می دهد هزینه کالاهای مصرفی مردم این کشور در طول یک هفته تعطیلات طلایی عید بهار، با افزایش 28.7 درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال 2020 میلادی، به رقمی معادل 821 میلیارد یوان برابر با 127.5 میلیارد دلار رسیده است.

چینی ها در هفته تعطیلات طلایی 127 میلیارد دلار هزینه کردند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از تلویزیون بین المللی چین (CGTN)، بر اساس این آمار هزینه مصرف چینی ها در طول یک هفته تعطیلات سال نو این کشور که به تعطیلات طلایی معروف است، جهشی چشمگیر داشته است.

این گزارش می افزاید: فروش آنلاین چین در طول همین بازه زمانی از مرز 122 میلیارد یوان (هر دلار 6.7 یوان) فراتر رفته است. فروش آنلاین غذای آماده در مقایسه با تعطیلات جشن بهار سال 2020 جهشی 135 درصدی را تجربه نموده است آن هم در شرایطی که بیشتر مردم چین وعده های غذایی آماده مصرف مورد احتیاج خود را به وسیله بسترهای تجارت الکترونیک تامین کردند.

آمار ارائه شده از سوی وزارت بازرگانی چین نشان می دهد: فروش محصولات مرتبط برای تدارک وعده های غذایی شب سال نو در چین نیز در مقایسه با دوره مشابه سال 2020 رشدی 54.9 درصدی را تجربه نموده است.

عید بهار یا سال نوی قمری چین، یک رویداد و مناسبت مهم برای اجتماعات خانوادگی در چین محسوب می گردد که سال جاری از تاریخ 12 فوریه،24 بهمن ماه آغاز شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری از نهادها در این کشور، شهفرایندان و کارگران مهاجر را تشویق نموده اند تا با با نرفتن به سفر، شیوع کرونا را کاهش دهند و فرایند گسترش همه گیری کرونا را کنترل نمایند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1456

به "چینی ها در هفته تعطیلات طلایی 127 میلیارد دلار هزینه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها در هفته تعطیلات طلایی 127 میلیارد دلار هزینه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید