چگونه پست های پیشنهادی را از فید اینستاگرام حذف کنیم؟

به گزارش کلوب آگهی، بعضی تغییرات اخیر اینستاگرام که به تقلید از تیک تاک ایجاد شده بودند، انتقاداتی از سوی کاربران این اپلیکیشن به همراه داشته است و به علت نارضایتی آن ها از ویژگی های نو، این پیغام رسان میخواهد بعضی از این تغییرات را به حالت قبل بازگرداند. با این حال، این کار مانع از نمایش محتوای توصیه شده در فید شما نخواهد شد.

چگونه پست های پیشنهادی را از فید اینستاگرام حذف کنیم؟

به گزارش خبرنگاران، شاید آگاه نباشید، اما راه چارهی وجود دارد که بتوانید توصیه ها و پست های پیشنهادی را از فید اصلی اینستاگرام خود به مدت 30 روز به تعویق بیندازید. این راه چاره به تازگی در یک استوری اینستاگرام به وسیله آدام موسری، مدیر اینستاگرام ارائه شده است.

برای فعالسازی این قابلیت، کافی است در فید اصلی اینستاگرام خود حرکت کنید تا زمانی که با یک پست توصیه شده روبرو شوید. این پست ها معمولا با توضیحاتی در مورد علت مشاهده آن ها همراه هستند؛ مانند ، چون شما یک ریلز از - را دیدن کردید یا ، چون شما - را دنبال می کنید.

روی X در سمت راست بالا پست پیشنهادی ضربه بزنید. پس از انجام این کار، متنی را خواهید دید که تأیید می نماید پست خاص پنهان شده است. از گزینه های لیست شده، روی گزینه snooze all suggested posts in feed for 30 days ضربه بزنید. پس از آن، علامت سبز رنگی ظاهر می گردد که تأیید می نماید فید شما تا 30 روز آینده پست های پیشنهادی را به شما نشان نخواهد داد.

به خاطر داشته باشید که پاک کردن فید اینستاگرام از مشاهده تبلیغات درون فید اینستاگرام جلوگیری نخواهد کرد. اما این کار یک راه مفید برای کنترل بیشتر بر نحوه عملکرد برنامه خواهد بود. از قلم نیاندازید که اکنون می توانید فید خود را با ضربه زدن بر روی لوگوی اینستاگرام در سمت چپ بالا و انتخاب Following به ترتیب زمانی مرتب کنید.

منبع: theverge

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2076

به "چگونه پست های پیشنهادی را از فید اینستاگرام حذف کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پست های پیشنهادی را از فید اینستاگرام حذف کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید