چگونه در سفری یک روزه ونکوور را بگردیم؟

به گزارش کلوب آگهی، ونکوور کانادا، جاهای دیدنی متعددی دارد؛ با این حال بازدید از آن در مدت زمان کوتاه یک روز هم شدنی است؛ به شرط آنکه برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

چگونه در سفری یک روزه ونکوور را بگردیم؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

شهر ونکوور به حدی جاذبه دیدنی و تفریحی جذاب دارد که گردشگران می توانند به راحتی یک هفته با آن ها سرگرم شوند. از آنجایی که این شهر کانادایی یک شبه جزیره و مشرف به آب های اقیانوسی است، عبارت یک طرف دریا و یک طرف جنگل در خصوص آن صدق می نماید. کسانی که تمایل دارند ورزش و طبیعت گردی را با هم ترکیب نمایند، این تجربه را می توانند در ونکوور داشته باشند.

ونکوور یکی از مناسب ترین شهرهای منطقه آمریکای شمالی برای دوچرخه سواری به شمار می رود؛ چراکه نزدیک به 1,300 کیلومتر جهت اختصاصی برای دوچرخه سواران دارد و اجاره دوچرخه با شرایط مناسب در آن ممکن است. به طور کلی این شهر در نوع خود صاحب بهترین ها است و وجود رستوران ها و بوتیک های جذاب تا کتابخانه معروف شهر ونکوور می تواند سفری پربار و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند. با این حال، اگر فقط به اندازه یک روز فرصت دارید، خبرنگاران به شما یاری می نماید تا برترین جاذبه ها و تفریح های ونکوور را در این مدت زمان کوتاه ببینید.

صبح را از مرکز شهر ونکوور شروع کنید

صبح خود را با صرف صبحانه و پیاده روی در مرکز شهر ونکوور شروع کنید. از گزینه عالی برای خوردن صبحانه ای لذیذ می توان به کافه جم (Jam Cafe) و کافه مدینا (Cafe Medina) اشاره نمود که یکی به خاطر وعده های غذایی پر و پیمانش مشهور است و دومی برای وافل های اشتهابرانگیز و منوی میان وعده صبحگاهی، هواداران زیادی دارد.

در ادامه راهی پارک استنلی شوید که یکی از بزرگ ترین پارک های شهری آمریکای شمالی به حساب می آید. در اینجا می توان به پیاده روی و دوچرخه سواری در امتداد سد دریایی مشغول شد یا در فصل تابستان، گشت وگذاری در سواحل آن داشت. علاوه بر این، بازدید از آکواریوم ونکوور که در وسط پارک واقع شده است نیز می تواند گزینه بعدی تفریح شما باشد. اگر هم علاقه ای به آکواریوم ندارید، به سمت مرکز پارک بروید و از تماشای مناظر خیره نماینده آن لذت ببرید.

در صورتی که هنوز وقت ناهار نرسیده باشد، تجربه شگفت انگیز شبیه سازی پرواز در فلای اوور کانادا (FlyOver Canada) می تواند لحظه های خوشی را برایتان بسازد.

حوالی ظهر به خیابان مین استریت بروید

قدم زدن در پارک استنلی مطمئنا شما را حسابی گرسنه نموده است. با اتوبوس یا خودروی کرایه ای، خود را به خیابان مین استریت (Main Street) برسانید که از خیابان هفتم و تا سی اُم امتداد یافته است و یکی از نقاط معروف ونکوور به شمار می رود.

برای صرف ناهار می توانید لوسیز ایست ساید (Lucys Eastside) را انتخاب کنید که به غذاهای لذیذش معروف است. اگر به دنبال غذاهای گیاهی یا وگان هستید، رستوران میت آن مین (Meet on Main) می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای یک وعده سبک به سراغ کافه محلی جی جی بین (JJ Bean) بروید که شما را راضی نگه خواهد داشت.

پس از ناهار، از بوتیک ها و فروشگاه های لباس این خیابان دیدن کنید که از معروف ترین آن ها می توان به فرانت اند کامپنی (Front & Company) و هشتم و مِین (8th & Main) اشاره نمود.

بازدید سریعی از پارک ملکه الیزابت داشته باشید

از خیابان سی ام در مین استریت، با یک پیاده روی کوتاه می توانید خود را به پارک ملکه الیزابت (Queen Elizabeth Park) برسانید. با اینکه شاید مایل نباشید در طول یک روز، از دو پارک دیدن کنید؛ اما چشم انداز ونکوور و کوهستان های اطرافش از این پارک ارزشش را دارد. اگر به این پارک رفتید، از گلخانه بلودل (Bloedel Conservatory) غافل نشوید که بهشتی گرجهتی در دل این پارک است.

بعدازظهر راهی جزیره گرنویل شوید

جزیره گرنویل (Granville Island)، یک جزیره کوچک هنری - توریستی در مرکز شهر ونکوور است که به خاطر آثار هنری و بازار عمومی اش شهرت دارد؛ بازاری که هر روز فعالیت می نماید و با محصولات تازه، صنایع دستی محلی، فود کورت و مغازه های متعدد فروش شیرینی های خانگی خوشمزه، پذیرای مردم محلی و گردشگران است. حضور گردشگران در ساحل، همیشه این منطقه را پرجنب وجوش می نماید و همیشه نوازندگانی در این محل فعالیت دارند که مشغول نواختن موسیقی هستند و لذت حضور در جزیره را دوچندان می نمایند.

بسیاری از جشنواره های هنری نظیر جشنواره بین المللی جاز ونکوور و جشنواره بین المللی نویسندگان ونکوور همه ساله در این جزیره برپا می گردد.

لحظه های شادی را در دهکده المپیک سپری کنید

در سفر به ونکوور حتما قایق های گردشگری ونکوور آکواباس (Vancouver Aquabus) را امتحان کنید و در حالی که از جزیره گرنویل به سمت دهکده المپیک می روید، از چشم انداز فوق العاده شهر بر آب نهایت لذت را ببرید. این قایق های کوچک، روشی منحصربه فرد برای جابه جایی در ونکور به حساب می آیند.

امروزه دهکده المپیک (Olympic Village) مملو از آپارتمان ها، جهتی فوق العاده زیبا برای پیاده روی ساحلی، مناظری معرکه از شهر و تعدادی رستوران درجه یک است. تپ اند برل (Tap & Barrel) یکی از بهترین رستوران های این منطقه است که می تواند انتظارهای شما را برآورده کند.

با فرارسیدن عصر راهی گاس تاون شوید

پس از گشت وگذار در ونکوور، دیگر وقت آن است که به مرکز شهر برگردید و برای صرف نوشیدنی و شام به گاس تاون (Gastown) سر بزنید که محله ای تاریخی در منتها الیه شمال شرقی مرکز شهر است و یکی از جاهای دیدنی ونکوور به شمار می آید. با حضور در این محله علاوه بر خیابان های سنگ فرش و چراغ های مدوری که در شب می درخشند، شاهد درخت هایی نیز خواهید بود که با چراغ تزیین شده اند.

گزینه های متعددی برای صرف یک وعده شام لذیذ در محله گاس تاون وجود دارد؛ اما بهترین آن ها را شاید بتوان فلایینگ پیگ (The Flying Pig)، لمپ لایتر (The Lamplighter) یا پکینپا (Peckingpah) نامید. اگر هم جزو علاقه مندان به شیرینی و بستنی هستید، مغازه بستنی سافت پیکز (Soft Peaks Ice Cream) را از دست ندهید که برای اولین بار، بستنی ارگانیک ونکوور را سرو نموده است.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 597

به "چگونه در سفری یک روزه ونکوور را بگردیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در سفری یک روزه ونکوور را بگردیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید