پشت صحنه بغض آلودِ سریال رهایم کن

به گزارش کلوب آگهی، شهرام شاه حسینی نوشت: جدال دو برادر پا فراتر از مارال گذاشت. عکس دوم، اما: گفتم باید گریه کنی. گفت الکی؟ گفتم نه واقعی. چون پدرت و عمو هاتف دارن همو میزنن. همون موقع بغض کرد. دنیای آنقدر جدی رو محمدصادق (بازیگر نقش راما) دوست نداره.

پشت صحنه بغض آلودِ سریال رهایم کن

هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه اش، مارال است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی یاری به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می گردد داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت نموده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه ای می شوند که خروج از آن ممکن است آن ها را تا مرز های غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن صبور، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2211

به "پشت صحنه بغض آلودِ سریال رهایم کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت صحنه بغض آلودِ سریال رهایم کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید