ویژگی نقشه هوشمند اختصاصی وارد واتس اپ می گردد

به گزارش کلوب آگهی، کاربران واتس اپ ممکن است ویژگی جدیدی دریافت نمایند که به آن ها یاری می نماید مکان های مهم اطراف را به راحتی پیدا نمایند.

ویژگی نقشه هوشمند اختصاصی وارد واتس اپ می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از تایمز آف ایندیا، واتس اپ می تواند بخش نوی به نام Businesses Nearby را دریافت کند.

همانطور که از نام این ویژگی پیداست، کاربران می توانند رستوران ها، فروشگاه ها، فروشگاه های مواد غذایی و سایر موارد را در بخش جداگانه ای ببینند. با این حال، معین نیست که آیا کاربران می توانند مستقیماً از واتس اپ سفارش کالا و خدمات دهند یا فقط می توانند جزئیات تماس، مکان و سایر اطلاعات از این قبیل را مشاهده نمایند.

این گزارش می گوید که این ویژگی در نسخه بتای واتس اپ برای اندروید مشاهده شده است، اما احتمالاً در آیفون ها نیز عرضه خواهد شد. این ویژگی در حال حاضر در دست توسعه است و تاریخ تایید شده ای برای عرضه آن وجود ندارد.

در همین حال، حساب های تجاری واتس اپ در حال دریافت میانبر نوی برای پاسخ دهی سریع به پیغام ها هستند. واتس اپ که برای کاربران iOS و اندروید بتا موجود است، میانبر نوی را در منوی اکشن اشتراک گذاری چت اضافه نموده است. وقتی کاربر روی علامت + برای آیفون و علامت پیوست برای اندروید ضربه می زند، گزینه نو همراه با دوربین، کتابخانه عکس و ویدیو، کاتالوگ و سایر گزینه ها قابل مشاهده است. این گزینه به کاربران واتس اپ بیزینس بتا اجازه می دهد تا به سرعت به پیغام ها پاسخ دهند.

ویژگی پاسخ سریع در حال حاضر برای حساب های تجاری واتس اپ در دسترس است. با فشار دادن / روی صفحه کلید می توان آن را فعال کرد. سپس آن ها می توانند پیغامی را از لیست برای ارسال به مشتری انتخاب نمایند.

واتس اپ اخیراً یک ویژگی نو را برای محافظت از کاربران خود فعال نموده است، این ویژگی نو توانایی بعضی برنامه ها در اپ استور و فروشگاه گوگل پلی را برای آنالیز آخرین مشاهده یا آنلاین بودن مخاطبین منتخب در واتس اپ از بین می برد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2143

به "ویژگی نقشه هوشمند اختصاصی وارد واتس اپ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی نقشه هوشمند اختصاصی وارد واتس اپ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید