توییتر به جنگ اپل رفت

به گزارش کلوب آگهی، اینفورمیشن به نقل از یک منبع مطلع نوشت: این اقدام احتمالا، پاسخی به تعرفه 30 درصدی است که اپل برای پرداخت های صورت گرفته به وسیله کاربران به وسیله اپلیکیشن ها در سیستم عامل iOS، دریافت می نماید.

توییتر به جنگ اپل رفت

به گزارش ایسنا؛ طبق این گزارش، قیمت اشتراک توییتر بلو در وب سایت توییتر، هفت دلار خواهد بود. قیمت پایین تر اشتراک توییتر بلو در وب سایت توییتر، احتمالا کوشش برای راهنمایی کاربران بیشتر به وب سایت این شبکه اجتماعی به جای استفاده از اپلیکیشن آیفون است. این گزارش به تغییر قیمت توییتر بلو در پلتفرم اندروید اشاره ای نکرد.

ماسک که در اکتبر با خریداری توییتر، مالک این شرکت شبکه اجتماعی شد، میخواهد سرویس احراز هویت توییتر را با رنگ های مختلف برای اشخاص، شرکت ها و دولت ها عرضه کند. عرضه اولیه سرویس احراز هویت، افزایش جعل هویت سلبریتی ها و برند ها در این پلتفرم را در پی داشت و به تعلیق عرضه این سرویس منتهی شد.

ماسک هفته گذشته در یک رشته توییت، به انتقاد های مختلف از اپل پرداخت که شامل 30 درصد حق کمیسیون است که سازنده آیفون از طراحان نرم افزار برای خرید های درون برنامه ای، دریافت می نماید. وی بعلاوه نوشت که مایل است به جای پرداخت این کمیسیون، به جنگ اپل برود.

بر اساس گزارش رویترز، اندکی بعد، ماسک با تیم کوک، مدیرعامل اپل در دفتر مرکزی این شرکت ملاقات کرد و در توییتی نوشت: سوءتفاهم درباره احتمال حذف اپلیکیشن توییتر از فروشگاه اپ استور اپل برطرف شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2139

به "توییتر به جنگ اپل رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر به جنگ اپل رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید