وقتی یک عزارداری ساده در محرم حسرت می شود، قصه رنج اسرا برای برگزاری عزاداری مخفیانه در محرم

به گزارش کلوب آگهی، پیام دهکردی در دهمین قسمت از سری سوم برنامه مکث میزبان دو تن از آزاده های عزیز کشورمان خواهد بود و با آنها درباره دوره اسارت گپ و گفتی خواهد داشت.

وقتی یک عزارداری ساده در محرم حسرت می شود، قصه رنج اسرا برای برگزاری عزاداری مخفیانه در محرم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، دهمین قسمت از سری سوم برنامه مکث یکشبه شب ساعت 19:45 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در هفته دوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده پیام دهکردی مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه دهکردی میزبان محمدرضا کائینی و علی خاجی دو تن از آزاده های عزیز کشورمان است و با آنها درباره دوره اسارت گپ و گفتی صمیمانه خواهد داشت. دورانی که اگرچه پر از رنج و دلتنگی بود اما روزهای به یادماندنی هم کم نداشت. روزها و شب هایی که اسرا تلاش می کردند به صورت مخفیانه در دهه محرم عزاداری کنند. روایت جالب آزاده های سرافراز را از دوران اسارت و عزاداری ماه محرم در آن زمان از زبان شان در این قسمت از مکث بشنوید.

سری جدید برنامه مکث همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه ها و روایات جذاب آدم ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می شود.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 966

به "وقتی یک عزارداری ساده در محرم حسرت می شود، قصه رنج اسرا برای برگزاری عزاداری مخفیانه در محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی یک عزارداری ساده در محرم حسرت می شود، قصه رنج اسرا برای برگزاری عزاداری مخفیانه در محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید