شرایط عجیب کادر پزشکی ووهان، منشأ ویروس کرونا

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: این روز ها شهر ووهان در چین در شرایط بدی به سر می برد، زیرا همان طور که می دانید یک ویروس کرونای جدید به شکل غیرقابل کنترلی در این شهر شیوع پیدا نموده که موجب مسائل تنفسی می گردد. این شهر یک هفته قرنطینه کامل بوده که موجب کمبود تجهیزات و موادغذایی شده است.

شرایط عجیب کادر پزشکی ووهان، منشأ ویروس کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هزاران نفر در سیستم پزشکی این شهر، سخت در حال کوشش و تحت فشار زیاد هستند، بیمارستان های جدیدی در حال ساخت هستند و کارکنان حوزه پزشکی از سراسر چین به این شهر آمده اند تا از شیوع این بیماری جلوگیری نمایند.

در زیر تصاویری از پرستارانی که در حال آماده شدن جهت اعزام برای یاری به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ووهان هستند را مشاهده می کنید، آن ها حتی مو های طرفین سرشان را کوتاه می نمایند یا حتی می تراشند تا ماسک و کلاه کاملا روی سرشان قرار بگیرد و دهان و بینی آن ها را بپوشاند و بعد از پوشیدن لباس های مخصوص، نامشان را روی لباس می نویسند تا یکدیگر را بشناسند.

ویروس کرونای جدید مثل بیشتر ویروس های کرونا موجب تب و علائم تنفسی (سرفه و سختی در تنفس) می گردد و بیشترین خطر را در افراد مبتلا به ذات الریه و سالمندان و مبتلایان به بیماری های نقص ایمنی ایجاد می نماید. از حدود 8000 بیماری که در 30 ژانویه تایید شد مبتلا به این ویروس هستند، حدود 170 نفر فوت نموده اند که بیشترشان مبتلا به بیماری های مزمن بودند.

کارکنان حوزه سلامت از سراسر چین به ووهان آمدند تا به کارکنان بیمارستان های این شهر یاری نمایند، جایی که بیماران و کارمندان به خاطر شلوغی مجبور بودند روی زمین بخوابند و کارمندان از پوشک بزرگسالان استفاده می نمایند تا در زمان صرفه جویی نمایند و مجبور نباشند لباس های ایمنی مخصوص خود را درآورند.

یکی از ساکنان ووهان که با پدرش زندگی می نماید می گوید وقتی علائم این ویروس در پدرش مشاهده شد، تصمیم داشت در خانه استراحت کند، اما چهار روز بیماری و تب 40 درجه او را مجبور کرد به بیمارستان برود. در آن موقع، در مقابل همه بیمارستان های شهر صف های طولانی بیمارانی مشاهده می شد که ساعت ها در انتظار بودند تا پذیرش شوند. این مرد می گوید دو روز طول کشید تا پدرش در بیمارستان بستری گردد، سپس سه روز تحت معالجه نهاده شد و اکنون رو به بهبود است.

این ازدحام پذیرش بیماران جدید را سخت می نماید. توزیع ناعادلانه منابع و متخصصان پزشکی واجد شرایط به بیمارستان های مناطق ثروتمندتر شهر موجب بی اعتمادی به کلینیک های محلی شده، به این معنا که مردم حتی برای آزمایش های سرپایی یا هر نوع نگرانی مستقیما به این بیمارستان ها می فرایند.

منبع: boredpanda

منبع: برترین ها
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 883

به "شرایط عجیب کادر پزشکی ووهان، منشأ ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط عجیب کادر پزشکی ووهان، منشأ ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید