واکسن کرونا، بینایی چشمان پیرزن هندی را به او برگرداند!

به گزارش کلوب آگهی، ادعای عجیب پیرزن نابینای هندی پس از دریافت دوز اول واکسن کرونا به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

واکسن کرونا، بینایی چشمان پیرزن هندی را به او برگرداند!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار، واکسیناسیون سراسری در هند با قدرت ادامه دارد و دولت این کشور مصمم است تا با واکسیناسیون از جان شهروندان این کشور در برابر این ویروس مرگبار محافظت کند. اما در حالی که پیشتر خبر ها از عوارض عجیب واکسن کرونا در بعضی از دریافت کنندگان واکسن از جمله مغناطیسی شدن بدن حکایت داشت به تازگی ادعای عجیب یک زن هندوستانی هم خبرساز شده است.

ماتورابای بیدوه 70 ساله مدعی است که پس از تزریق واکسن بینایی چشمانش را به دست آورده است. این پیرزن اهل منطقه واشیم در استان ماهاراشترا دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده بود. بنا به گفته ماتورابای او 9 سال پیش به دلیل مبتلا به آب مروارید و سفیدشدن عنبیه، بینایی هر دو چشم خود را از دست داده بود.

این زن که به دلیل نابیناشدن با اقوامش زندگی می کرد در تاریخ 26 ژوئن اولین دز واکسن کوویید 19 را دریافت نموده بود. حالا این زن مدعی است پس از تزریق واکسن بینایی 30 تا 40 درصد یکی از چشمانش را به دست آورده است. این در حالی است که ادعای این زن هنوز به وسیله پزشکان تایید نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1730

به "واکسن کرونا، بینایی چشمان پیرزن هندی را به او برگرداند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونا، بینایی چشمان پیرزن هندی را به او برگرداند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید