واکسن آنفلوانزا برای افراد پرخطر در زنجان تامین می گردد

به گزارش کلوب آگهی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سال جاری واکسن آنفلوانزا باید 10 برابر سال های گذشته وارد کشور گردد و به طور قطع برای این استان نیز هم همین میزان تامین می گردد.

واکسن آنفلوانزا برای افراد پرخطر در زنجان تامین می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر جواد تاج کی با اشاره به شرایط کرونایی کشور و تدابیر اتخاذ شده برای تامین واکسن آنفلوانزا اضافه نمود: بر این اساس کوشش می گردد این نوع واکسن برای افراد پرخطر تامین گردد که بر این مبنا گروه های هدف باید از اواخر شهریور و مهر برای تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

وی افزود: این واحد دانشگاهی درصدد است با تامین و واکسن مورد احتیاج در استان زنجان و برطرف احتیاج گروه های هدف مسئله ای در فصول پاییز و زمستان وجود نداشته باشد که در این راستا اقدامات لازم در دست انجام است.

این مسئول ادامه داد: پیش از این واکسن آنفلوانزای کشور سالانه به مقدار لازم وارد کشور می شد و در اختیار گروه های هدف قرار می گرفت که سال جاری به دلیل شرایط خاص تمهیدات ویژه ای در این خصوص لحاظ شده که امیدواریم طبق برنامه زمان بندی محقق گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 868

به "واکسن آنفلوانزا برای افراد پرخطر در زنجان تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن آنفلوانزا برای افراد پرخطر در زنجان تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید