هم افزایی تولیدکنندگان محصولات پروبیوتیک افزایش می یابد

به گزارش کلوب آگهی، نشست تخصصی تولیدکنندگان محصولات پروبیوتیک دام و طیور، 27 مرداد ماه به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته برگزار می گردد.

هم افزایی تولیدکنندگان محصولات پروبیوتیک افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران، پروبیوتیک ها نوعی باکتری مفید برای بدن ما خصوصا برای دستگاه گوارش هستند. این باکتری ها به سلامت روده یاری بزرگی می نمایند، چرا که رشد باکتری های خطرناک را کنترل می نمایند؛ باکتری های بدی که باعث عفونت ها و التهاب روده می شوند.

محصولاتی که فوایدی چون ارتقای سیستم ایمنی بدن، جبران آسیب های آنتی بیوتیک ها به بدن، کاهش التهاب روده در اثر جراحی، افزایش توانایی هضم غذا، بهبود حساسیت به لاکتوز، افزایش سلامت کلی رحم، شادابی پوست، کاهش افسردگی و یاری به جذب بهتر ویتامین B دارند.

با توجه به اهمیت این محصولات، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته، نشستی با حضور تولیدنمایندگان محصولات پروبیوتیک دام و طیور و سازمان های متبوعه و با هدف ایجاد هم افزایی همکاری بین شرکتهای تولیدنماینده و صنایع مرتبط برگزار می نماید.

این نشست تخصصی 27 مردادماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 13

به "هم افزایی تولیدکنندگان محصولات پروبیوتیک افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم افزایی تولیدکنندگان محصولات پروبیوتیک افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید