هتل ویلا بولوار بلگراد؛ اقامتگاهی 4 ستاره و خانوادگی در صربستان

به گزارش کلوب آگهی، هتل ویلا بولوار بلگراد یکی از هتل های 4 ستاره و هتلی خانوادگی در نزدیکی بیمارستان بل مدیک صربستان است که در منطقه دنج و زیبایی و با فاصله 4 کیلومتر از مرکز شهر بلگراد واقع شده است. این منطقه مملو از پارک ها، فضای سبز، ویلاها و سفارت خانه هاست و از آن جا تا مرکز شهر تنها 10 دقیقه رانندگی ضروری است. با رزرو هتل ویلا بولوار از شلوغی شهر بلگراد دور خواهید بود و در عین حال دسترسی به جاذبه های دیدنی بلگراد مثل موزه نیکولا تسلا، کاخ نیو بلگراد، پل آدا، میدان جمهوری و موزه ملی بلگراد سخت نخواهد بود.

هتل ویلا بولوار بلگراد؛ اقامتگاهی 4 ستاره و خانوادگی در صربستان

امکانات و خدمات عمومی هتل ویلا بولوار بلگراد

ساختمان هتل ویلا بولوار بلگراد در میان فضای سرسبزی بنا شده و با درختان بلندی احاطه شده است. این هتل تقریبا یک دهه در عرصه گردشگری فعالیت داشته و توانسته در این مدت رضایت مندی بیشتر گردشگران خود را چه از نظر نرخ اقامتی، خدمات و امکانات و چه از نظر میهمان نوازی جلب نموده و حس حضور در خانه را برای آن ها القا کند. هتل Villa Bulevar محوطه ای را به عنوان پارکینگ غیر مسقف و بعلاوه مسقف در مجموع با ظرفیت 11 خودرو اختصاص داده و البته استفاده از آن برای مهمانان رایگان نیست. از طرفی مهمانان هتل می توانند به همراه حیوان خانگی خود در این هتل بمانند. در هتل ویلا بولوار برای دسترسی به فرودگاه خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می گردد و بعضی از امکانات هتل برای استفاده افراد توان جو بهینه شده است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

این هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 16 واحد اقامتی است که در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان ارائه می شوند. مقرون به صرفه ترین واحدهای هتل Villa Bulevar اتاق های بیزینس و استاندارد دبل آن بوده و شیک ترین و گران ترینشان آپارتمان پنت هاوس آن است. چنین واحدهایی بسیار لوکس و مدرن هستند و با المان های زیبایی دکور شده اند. یکی از دلایلی که اقامت در این هتل حس حضور در خانه را القا می نماید، همین دکوراسیون آن است. اتاق های هتل ویلا بولوار یا دارای بالکن فرانسوی و یا تراس بزرگ هستند و پنجره های کف تا سقف یا درب بالکن اتاق ها نورگیری خوبی به آن ها داده و فضایشان را دلبازتر نموده است. کف اتاق های هتل پارکت بوده و در آن ها امکاناتی نظیر دراور، تهویه مطبوع، میز کار، سشوار، تلویزیون، چای ساز، حوله و کابین دوش قرار داده شده است. در حالی که پنت هاوس آن دارای حمام اختصاصی و وان است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل ویلا بولوار در محوطه نسبتا کوچک خود میز و صندلی چیده تا محل دلنشینی برای هم نشینی مهمانان خود ایجاد کند. مهمانان می توانند برای تفریح بیش تر به اتاق بازی هتل سربزنند. برای گشت و گذار در اطراف می توان دوچرخه کرایه کرد و یا برای دسترسی به نقاط دورتر از خدمات سرویس شاتل هتل استفاده کرد. مهمانانی که به منظور سفر کاری بلیط هواپیما بلگراد خریداری و این هتل را رزرو نموده اند، تجهیزات برگزاری جلسه در اختیارشان قرار داده می گردد. کسانی هم که زودتر از موعد مقرر به هتل رسیدند می توانند بارها و چمدان های خود را در اتاق چمدان هتل قرار داده و به گشت و گذار در شهر بروند. خدمات لاندری، دوربین مداربسته، صندوق امانات و آسانسور از دیگر امکانات و خدمات هتل Villa Bulevar به شمار می روند.

رستوران هتل

این هتل فاقد رستوران است ولی سالن کوچکی برای سرو صبحانه های سلف سرویس خود دارد که مهمانان می توانند هر روز صبح از ساعت 8 تا 10 به آن جا مراجعه نمایند و صبحانه ساده ای متشکل از میوه، مربا، نان، پنیر، آبمیوه، سوسیس، کالباس، خیار و گوجه میل نمایند. در ضمن در اتاق های مهمانان منوی غذا وجود دارد و می توانند برای وعده های دیگر خود غذا سفارش دهند، البته می توانند صبحانه های خود را هم در اتاقشان میل نمایند. لازم به ذکر است که نزدیک ترین رستوان به هتل Villa Bulevar در 500 متری هتل واقع شده است.

فاصله هتل ویلا بولوار بلگراد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کلیسای سنت ساوا: 2.1 کیلومتر

فاصله تا موزه نیکولا تسلا: 2.9 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی بلگراد: 4.3 کیلومتر

فاصله تا قلعه بلگراد: 5.2 کیلومتر

فاصله تا رودخانه دانوب: 7.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2216

به "هتل ویلا بولوار بلگراد؛ اقامتگاهی 4 ستاره و خانوادگی در صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ویلا بولوار بلگراد؛ اقامتگاهی 4 ستاره و خانوادگی در صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید