نامزدهای مجلس برای تبلیغات از اماکن تاریخی استفاده نکنند

به گزارش کلوب آگهی، عضو شورای شهر تهران گفت: از کاندیدها درخواست داریم برای تبلیغات انتخاباتی از ابنیه و اماکن تاریخی استفاده نکنند.

نامزدهای مجلس برای تبلیغات از اماکن تاریخی استفاده نکنند

جهت دریافت مشاوره خدمات قالب طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر و کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره تبلیغات انتخاباتی در شهر گفت: متاسفانه به لحاظ عدم رعایت قوانین انتخاباتی در دوره های گذشته مشاهده شده که ابزار و لوازم تبلیغاتی که در سطح شهر برای انتخابات منتشر می نمایند به ابنیه های تاریخی صدمه وارد نموده است.

وی ادامه داد: زیرا ابنیه و امکاناتی که جنبه میراث فرهنگی دارد و برای هویت یک شهر و مردم بسیار با اهمیت است از آن ها استفاده می نمایند که من از همین فرصت استفاده می کنیم از همه کاندیدای عزیز خواهش می کنم که به عوامل تبلیغاتی شان بفرمایند که از مراکزی با جنبه میراثی و تاریخی استفاده ننمایند.

خلیل آبادی اعلام کرد: استفاده و صدمه زدن به تاریخ و هویت شهر برای تبلیغات انتخاباتی هم پیگیرد قانونی دارد و تخلف محسوب می گردد.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: صدمه زدن به اماکن تاریخی شهر صدمه زدن به هویت ملی ماست امیدوارم کسانی که می خواهند برای کشور خدمت نمایند از حوزه تبلیغاتی این مسئله را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 485

به "نامزدهای مجلس برای تبلیغات از اماکن تاریخی استفاده نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای مجلس برای تبلیغات از اماکن تاریخی استفاده نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید