موارد غیر قابل پیش بینی در زمان بازسازی

به گزارش کلوب آگهی، اغلب افراد وقتی به موارد غیر قابل پیش بینی در زمان بازسازی فکر می نمایند، ناخودآگاه به یاد مسائل بازسازی ساختمان می افتند. مثل نمونه هایی که در تلویزیون می بینند. بیشتر افراد متوجه این موضوع نیستند که بازسازی های تجاری/بازرگانی هم به اندازه بازسازی منزل، در معرض این اتفاقات اجتناب ناپذیر هستند. درواقع خیلی از آن ها شبیه به هم هستند. در ادامه، یک سری از این وقایع را به شما معرفی می کنیم که در طول بازسازی ساختمان تجاری باید مراقب آن ها باشید :

موارد غیر قابل پیش بینی در زمان بازسازی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آزبست.

اگر پروژه شما روی یک ساختمان قدیمی صورت می گیرد، احتمالش هست که این سنگ معدنی کوهی در پشت دیوارها یا سقف در کمین باشد. در صورت روبروه با چنین موردی، بهتر است یک تیم متخصص از افراد حرفه ای آماده داشته باشید.

تخریب های آبی.

این مورد در فضای مسکونی خیلی راحت تر به چشم می آید تا در مکانی تجاری. به خصوص اگر مکان تجاری شما در یک مجتمع عظیم باشد. ممکن است لوله در پشت دیوارها بترکد و شما به دلیل قفسه بندی یک فروشگاه، قادر به دیدن آن نباشید. در این صورت حضور یک متخصص پاکسازی قارچ و کپک ساختمانی لازم است.

ایرادات ساختمانی.

ساختمان های تجاری در معرض سوءاستفاده های بسیاری هستند. مثل ترکیدن لوله آب، این هم جز مشکلاتی است که تا ساختمان را تخریب نکنید متوجه آن نمی شوید.

خطای بازسازی های پیشین.

اگر ساختمانی که با آن سر و کار دارید قبلا به دست فرد دیگری بازسازی شده، با این خطر روبرو هستید که اشتباهات پیمانکاران قبلی را جبران کنید. شاید زمانی که صرف جبران خطای آن ها می کنید، از زمانی که روی پروژه خود صرف می کنید بیشتر باشد.

تا زمانی که آمادگی کامل و متخصصان مناسب و حرفه ای را در کنار خود داشته باشید، هیچکدام از این سورپرایزها شما را ناامید نکرده و از پس هر چیزی که در پروژه بازسازی ساختمان خود با آن روبرو می شوید، برمی آیید.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 733

به "موارد غیر قابل پیش بینی در زمان بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد غیر قابل پیش بینی در زمان بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید