ملاس لارا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در چند قدمی ساحل آنتالیا

به گزارش کلوب آگهی، هتل پنج ستاره و شیک ملاس لارا در چند قدمی ساحل آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و با تمامی امکانات رفاهی یکی از محبوب ترین هتل های این شهر در میان گردشگران است، به طوری که سالانه تعداد زیادی مسافر از جاهای مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما راهی این منطقه شده و در این هتل اقامت می نمایند.

ملاس لارا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در چند قدمی ساحل آنتالیا

هتل ملاس لارا تا فرودگاه آنتالیا حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره ببرید. از امکانات مشهور هتل Melas Lara Hotel Antalya می توان به دو استخر شنا، اتاق های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان و بار اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل ملاس لارا آنتالیا

پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که با ماشین شخصی سفر می نمایند. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. در جای جای این هتل اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است. در لابی هتل هم می توانید از امکاناتی نظیر اتاق چمدان، میز تور، تبدیل ارز و پذیرش 24 ساعته بهره مند شوید، بعلاوه مغازه های سوغاتی فروشی هم در این قسمت از هتل Melas Lara Hotel Antalya دایر شده تا مسافران خرید نمایند.

خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرند. اگر به قصد سفرکاری راهی این شهر می شوید، با اقامت در هتل ملاس لارا می توانید از مرکز بیزینس بهره ببرید و جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل

امکانات تفریحی این هتل عبارتند از باغ، استخر روباز با سرسره های آبی متنوع و استخر سرپوشیده. استخر روباز به صورت فصلی دایر بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است و استخر سرپوشیده هم به صورت فصلی دایر بوده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب برای تمامی رده های سنی مناسب است.

بعلاوه در سالن بدنسازی موجود در این هتل می توانید با انواع دستگاه های روز جهان ورزش کنید یا در سونا ریلکس نموده و به آرامش برسید. از امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توان به تنیس، بیلیارد، دارت، اسکواش، مینی گلف و ورزش های آبی اشاره نمود. بعلاوه انواع ماساژها در این هتل ارائه می گردد و برای بچه ها هم زمین بازی تعبیه شده است.

فعالیت های دیگر در هتل Melas Lara Hotel Antalya هم عبارتند از ایروبیک، موسیقی های زنده، ساحل، بدمینتون، پارک آبی، قایق سواری، موج سواری، غواصی، اتاق بازی و زمین تنیس. محلی برای نگهداری از بچه ها در این هتل وجود دارد تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. در مرکز سلامت هتل خدماتی مانند حمام ترکی، اسپا، سالن بدنسازی و سونا وجود دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق استاندارد و اتاق خانواده. همه اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. بعلاوه در اتاق ها امکاناتی نظیر فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمدلباس، لوازم تمیزنماینده و مینی بار وجود دارند. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار هستند. همه اتاق های هتل Melas Lara Hotel Antalya دارای بالکن بوده و منظره بی نظیری رو به باغ و استخر دارند که روحتان را نوازش می دهند.

رستوران هتل

در رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می گردد و در تراس رستوران با منظره بی نظیری از دریای مدیترانه می توانید انواع غذاها را نوش جان کنید.

فاصله هتل ملاس لارا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا خانه موزه آتاتورک: 18.7 کیلومتر

فاصله تا شهر قدیمی کلیچی: 19.1 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش آنتالیا: 26.3 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی آنتالیا: 29.4 کیلومتر

فاصله تا دلفین لند آنتالیا: 32.1 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم آنتالیا: 32.5 کیلومتر

فاصله تا ساحل آنتالیا: 34.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1709

به "ملاس لارا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در چند قدمی ساحل آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاس لارا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در چند قدمی ساحل آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید