معرفی هتل کارلتون داون تاون دبی ، 4 ستاره

به گزارش کلوب آگهی، هتل کارلتون داون تاون دبی | Carlton Downtown Hotel

اگر در خیابان شیخ زاید دبی به دنبال هتلی 4 ستاره هستید، مجله خبرنگاران به شما هتل کارلتون داون تاون دبی Carlton Downtown Hotel را پیشنهاد می دهد. این هتل تا خیابان داون تاون دبی و مرکز مالی بین المللی دبی بسیار نزدیک بوده و تا دیگر جاذبه های دبی هم فاصله اندکی دارد. وجود ایستگاه مترو در نزدیکی هتل، دسترسی شما را به دیگر جاذبه ها آسان می نماید. همچنین امکاناتی همانند اینترنت وای فای رایگان، باشگاه ورزشی، استخر روباز و اتاق هایی با طراحی زیبا اقامت شما را در اینجا به یاد ماندنی می نماید. اگر به دنبال هتلی 4 ستاره با قیمتی مناسب در دبی هستید، این هتل، قیمت های منصفانه ای را برای شما در میان دیگر هتل های دبی دارد. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود 9.4 کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی شما را به راحتی تا هتل و یا بالعکس می رساند. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل کارلتون داون تاون دبی را بیان می نماید.

معرفی هتل کارلتون داون تاون دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل کارلتون داون تاون دبی

این هتل 4 ستاره در سال 2013 ساخته شده است و دسترسی شما را به مرکز تجاری و خرید راحت می کند. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی (در صورت پرداخت هزینه آن)، خدمات تور و گردشگری دبی، اتاق ملاقات، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

ورود به هتل کارلتون داون تاون دبی، یعنی شروع چک-این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر است و در ساعت 3 صبح تمام می شود. هنگام ظهر هم، باید اتاق خود را تخلیه کنید. ساختمان برجی این هتل 47 طبقه بوده و 3 رستوران و 2 کافه دارد. برای تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. در ضمنً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 14 زبان صحبت می کنند که شامل زبان های اردو، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و عربی است. بنابراین با دانستن یکی از این زبان ها به راحتی می توانید با کارکنان هتل، ارتباط برقرار کنید. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل کارلتون داون تاون دبی

در این هتل به استخری روباز روی پشت بام دسترسی دارید. سونا، جکوزی، استخر آب گرم، چترهای آفتابگیر و تمام امکانات آرایشگاهی برخوردار خواهید بود. خدمات ورزشی در باشگاه ورزشی با میز بازی تنیس، هم با تمام دستگاه های ورزشی در اختیارتان قرار داده می شود.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، هر روزه از ساعت 6 تا 11 صبح سرو می شود. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و در نزدیکی هتل، رستوران های بسیاری پیدا خواهید نمود. رستوران های هتل را نام می بریم:

  • بایتی (Bayty): این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و صبحانه، ناهار و شام است و در طول شبانه روز باز است.
  • رستوران دلی گریند (Deli Grind): این رستوران غذاهای آماده و فست فودی آماده دارد.
  • کافه جیمی ویکد (Jimmy Wickets): کافه ای در هتل کارلتون داون تاون دبی است.
  • زنسس (Zenses): این رستوران متخصص در پخت غذاهای پان-آسیایی است و تنها شام را سرو می کند.
  • کافه زفیر (Zephyr): کافه ای در هتل است که فضای روباز و تراس مانند نیز دارد.

امکانات اتاق های هتل کارلتون داون تاون دبی

اتاق های این هتل به زیبایی طراحی داخلی و مبله شده اند و در مجموع 357 اتاق یا سوئیت دارد. برای سوئیت ها، تمامی امکانات مورد نظر مهمانان در نظر گرفته شده است. اگر با کودک خود قصد اقامت در هتل کارلتون داون تاون دبی را دارید، می توانید از تخت های موجود استفاده کنید. همچنین تخت اضافه تاشو یا مبلی هم می توان درخواست داد که برای آن باید هزینه ای جداگانه بپردازید.

در بعضی از اتاق ها امکان اقامت 3 نفر و بعضی اتاق ها برای اقامت حتی 6 نفر تجهیز شده اند. سوئیت سه خوابه پریمیوم گنجایش 6 بزرگسال و دو کودک را دارد. اتاق های سینگل ندارد. اینترنت وای فای به همراه میز مطالعه و یک مبل راحتی برای نشستن و استراحت خواهید داشت.

درون حمام ها هم تمام امکانات نظافتی و بهداشتی با وسایلی مانند شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … قرار گرفته است. اگر به وسیله دیگری نیاز دارید، از میز پذیرش هتل کارلتون داون تاون دبی بخواهید.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل کارلتون داون تاون دبی

تمام امکاناتی که در بالای این متن برای شما معرفی کرده ایم، در همه اتاق های هتل کارلتون داون تاون دبی وجود دارند. بنابراین از بابت راحتی در این اتاق ها، مطمئن باشید.

  • سوئیت پنت هاوس: برای مهمانان هتل که زوج هستند بسیار عالیست. چرا که در این اتاق یک تخت بزرگ دبل و یک تخت یک نفره قرار داده شده است. البته می توانید اتاق های دبل دیگری با دو تخت یک نفره هم رزرو کنید. هر چند مساحت این اتاق، 84 متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد نیاز مهمانانش را فراهم می کند. این اتاق نمایی رو به شهر را ارائه می دهد.
  • سوئیت پریمیوم سه خوابه: سه تخت یک نفره در اتاق قرار داده اند. بنابراین نام اتاق تریپل است. مساحت آن، حدود 75 متر مربع است که نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق پریمیوم: از جمله اتاق های استاندارد دیگر هتل است که یک تخت یک نفره در آن واقع شده است. مساحت اتاق، 70 متر مربع است و تنها گنجایش یک مهمان را دارد.
  • اتاق دولوکس: در این اتاق 52 متر مربعی، دو تخت یک نفره با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.
  • سوئیت پریمیوم یک خوابه: در این اتاق 98 متر مربعی، یک تخت کینگ، یک تخت کویین و یک تخت مبلی با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.
  • سوئیت پنت هاوس دو اتاق خوابه: در این اتاق 125 متر مربعی، بسته به انتخاب مهمانان نوع و مدل تخت های این سوئیت متفاوت است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.
  • سوئیت دولوکس دو اتاق خوابه: در این اتاق 75 متر مربعی، دو تخت یک نفره با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

به راحتی و با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از هتل کارلتون داون تاون دبی به دانشگاه کانادایی دبی، ایستگاه مترو مالی، بانک، ایستگاه مترو برج خلیفه، ایستگاه مترو بیزینس بی و ایستگاه مترو برج های امارات می رسید. باغ وحش هاب زرو دبی در 1.2 کیلومتری این هتل واقع شده اند. همچنین فروشگاه د بلوارد نیز تنها 1.2 کیلومتر تا این مکان فاصله دارد. بنابراین با کمی پیاده روی می توانید خود را به بیشتر جاذبه های دبی برسانید. همچنین امکان کرایه تاکسی هم دارید.

  • برج خلیفه: تا شما 3 کیلومتر فاصله دارد که از مزیت های این هتل 4 ستاره است.
  • دبی مال: 4 کیلومتر تا هتل کارلتون داون تاون دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی 5 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید. بهتر است پیاده روی کنید.
  • سیتی واک مال: این مرکز خرید با تفریحات بسیارش تا این هتل، 1.6 کیلومتر فاصله دارد و نزدیک ایستگاه مترو برج خلیفه است.
  • مسجد گرند: تا این فروشگاه 5 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • برج العرب: از بهترین ساختمان ها و برج های دبی بوده که در فاصله 6.3 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: فاصله پارک تفریحی تا هتل، 1.4 کیلومتر است. بنابراین پیشنهاد می دهیم کمی پیاده روی داشته باشید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 4.8 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است. پس نزدیک ترین فرودگاه به هتل کارلتون داون تاون دبی است. در نتیجه به راحتی می توانید ترانسفر فرودگاهی درخواست دهید.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 36.9 کیلومتر فاصله دارد. با 40 دقیقه رانندگی و تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 6 کیلومتر است که با تاکسی نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل کارلتون داون تاون دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، خیابان شیخ زاید، نزدیک ایستگاه مترو فایننشیال سنتر

Sheikh Zayed Road، Near Financial Centre Metro Station - Dubai - United Arab Emirates

سایت هتل: carltondowntown.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 727

به "معرفی هتل کارلتون داون تاون دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کارلتون داون تاون دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید