مدل اروپایی لندروور دیفندر 2021 هیبریدی شد؛ عملکرد سبز برای سلطان آفرود

به گزارش کلوب آگهی، لندروور دیفندر بالاخره به عنوان نسخه دیفندر 90 با فاصله بین دو محور کمتر در آمریکا و با بهبود قابلیت مانورپذیری و زاویه شکست بهتر در دسترس قرار گرفته است. این یکی از مشخصات اصلی مدل سال 2021 برای بازار آمریکا خواهد بود.

مدل اروپایی لندروور دیفندر 2021 هیبریدی شد؛ عملکرد سبز برای سلطان آفرود

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با این وجود عمده تمرکز لندروور دیفندر 2021 بر بازار اروپا قرار گرفته است. مشتریان در اروپا امکانات بهتری به دست خواهند آورد. حالا این مدل در اروپا با پیشرانه پلاگین هیبریدی جدید عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی لندروور دیفندر پلاگین هیبریدی

لندروور دیفندر پلاگین هیبریدی با نام P400e از موتور 2 لیتری چهارسیلندر با توان 300 اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان 140 اسب بخار بهره می برد که خروجی کلی آن به 404 اسب بخار بالغ خواهد شد.

این آفرودر انگلیسی مدرن قابلیت طی مسافت 43 کیلومتری را فقط با پیشرانه الکتریکی دارد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن 5.6 ثانیه است. میانگین مصرف سوخت آن 3.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و مقدار انتشار آلودگی آن 74 گرم بر هر کیلومتر است.

ایان گری، مدیر ارشد بخش مهندسی پیشرانه این شرکت به شرح زیر شرح داده است: لندروور دیفندر P400e پلاگین هیبریدی جدید تعادلی بین قدرت و کاهش مصرف سوخت و قابلیت های آفرود تمام الکتریکی برقرار نموده است.

این شرکت انگلیسی همچنین اظهار داشته که اگر از یک شارژر سریع 50 کیلوواتی بهره ببرید، دیفندر P400e می تواند تا 80 درصد از ظرفیت باتری را در حدود 30 دقیقه پر کند.

بسته به بازار، همچنین یک موتور 3 لیتری دیزلی شش سیلندر خطی جدید با توان 300 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن متر عرضه می گردد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت دیفندر 90 معادل 6.7 ثانیه است.

تجهیزات بیشتر برای مشتریان اروپایی

به عنوان تجهیزات استاندارد، این موتور مجهز به فناوری نیمه هیبریدی و سامانه خاموش-روشن است. همچنین یک سیستم تمام چرخ محرک بهبود یافته با توزیع گشتاور هوشمند بین چرخ ها وجود دارد.

درست مانند دیفندر 2021 مخصوص بازار آمریکا، نسخه اروپایی این مدل هم دارای رنگ های اضافی، قابلیت سفارشی سازی و چند فرمان آپشنال است که مشتری با پرداخت وجه بیشتر در اختیار خواهد گرفت.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 991

به "مدل اروپایی لندروور دیفندر 2021 هیبریدی شد؛ عملکرد سبز برای سلطان آفرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل اروپایی لندروور دیفندر 2021 هیبریدی شد؛ عملکرد سبز برای سلطان آفرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید