مالدینی جانشین گالیانی می گردد

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: رسانه های ایتالیا از احتمال برکناری نایب رئیس فعلی میلان و انتخاب اسطوره روسونری به عنوان نایب رئیس جدید این باشگاه خبر دادند.

مالدینی جانشین گالیانی می گردد

به گزارش خبرنگاران، بعضی رسانه های ایتالیایی از جمله سایت فوتبال ایتالیا و اسکای اسپورت اظهار داشتند این احتمال وجود دارد که پائولو مالدینی، مدافع پیشین تیم میلان جای آدریانو گالیانی را به عنوان نایب رئیس این باشگاه بگیرد.

گالیانی که به خاطر نتایج ضعیف این فصل میلان در سری A، مدتی است با اعضای هیئت مدیره به خصوص باربارا برلوسکونی، دختر سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه اختلاف پیدا نموده، روز گذشته (آدینه) اظهار داشت که هفته آینده از سمت خود استعفا می دهد.

اکنون شبکه اسکای اسپورت مدعی است که روسونری تصمیم گرفته پائولو مالدینی را به عنوان نایب رئیس جدید خود استخدام کند. این شبکه در گزارشی اظهار داشت که باربارا برلوسکونی، با مدافع اسطوره ای میلان مذاکره نموده و توانسته نظر وی را جلب کند.

علاوه بر مالدینی از گزینه های دیگری همچون ریکاردو بیگون (مدیر ورزشی ناپولی) و شان سولیانو (مدیرفوتبال تیم پالرمو) نیز به عنوان جانشین گالیانی یاد شده اما بعید به نظر می رسد شانس آنها برای تصدی این پست بیش از مالدینی باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 166

به "مالدینی جانشین گالیانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالدینی جانشین گالیانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید