طراحی ویلا در سطح شیبدار: قسمتی از سیب باغداران مهابادی خریداری می گردد

به گزارش کلوب آگهی، مسئول واحد باغبانی جهادکشاورزی مهاباد گفت: قسمتی از سیب باغداران این شهرستان از سوی سازمان تعاون روستایی خریداری می گردد.

طراحی ویلا در سطح شیبدار: قسمتی از سیب باغداران مهابادی خریداری می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از مهاباد، سعید کریمی مسئول واحد باغبانی جهادکشاورزی مهاباد اظهار کرد: در راستای ضررو زیان متحمل شده به باغداران و طبق رایزنی های اجرا شده سازمان تعاون روستایی شهرستان امسال برای ذخیره سازی میوه شب عید قسمتی از سیب فراوریی را به قیمت 10 تا 14 هزار تومان از کشاورزان خریداری می نماید.

کریمی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی عهده دار مسئولیت تنظیم بازار میوه شب عید امسال شده، اضافه نمود: با برنامه ای که جهت تنظیم بازار شب عید داشتیم در دو سال گذشته سازمان صمت عهده دار بوده است که امسال مقرر شد مسئولیت تنظیم بازار میوه به عهده سازمان تعاون روستایی باشد.

این مقام مسئول اذعان کرد: هم اکنون 6 هزار و هکتار باغ بارور سیب و هزار و 400 هکتار باغ غیربارور در سطح شهرستان وجود دارد که در سال زراعی جاری به طور میانگین از هر هکتار باغ باروربین 16 تا 20 تن سیب برداشت شد.

آذربایجان غربی سالانه 1.2 میلیون تن سیب درختی فراوری و روانه بازار می نماید که به علت عوامل و حوادث طبیعی 30 درصد این محصول ریزش نموده و به سیب زیر درختی یا همان سیب صنعتی تبدیل می گردد.

خرید سیب زیر درختی درجه سه با قیمت بسیار پایین به وسیله کارخانه ها مهمترین مشکل کشاورزان استان در این بوده است که دولت با خرید تضمینی در امسال در راستای برطرف این مشکل به حمایت از کشاورزان اقدام نموده است.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1844

به "طراحی ویلا در سطح شیبدار: قسمتی از سیب باغداران مهابادی خریداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در سطح شیبدار: قسمتی از سیب باغداران مهابادی خریداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید