قرعه کشی جشنواره طلایی بیمه رازی شب یلدا برگزار می گردد

به گزارش کلوب آگهی، وهاب جوادی مدیر توسعه و راهبری بازاربیمه رازی از برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره 1+13 طلایی در30 آذرماه خبرداد و گفت : بیمه رازی بعد از برگزاری جشنواره طلایی که از13 تا 20 آذرماه به مناسبت روز بیمه اجرا شد ، درشامگاه 30 آذر مراسم قرعه کشی آن را برگزار و به برندگان خوش شانس1+13ربع سکه بهار آزادی هدیه می دهد .

قرعه کشی جشنواره طلایی بیمه رازی شب یلدا برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، وهاب جوادی دراین باره گفت : از آنجا که بخاطر شیوع بیماری کرونا ، مراسم شب یلدای سال جاری هموطنان با سال های گذشته متفاوت است ، بیمه رازی نیز تصمیم گرفت تا به وسیله اینستاگرام خود این شب را درکنار بیمه گذارانش باشد و خاطره خوبی را درطولانی ترین شب سال رقم بزند.

جوادی با بیان اینکه جشنواره طلایی بیمه رازی ، مورد استقبال قرارگرفت ، اضافه کرد : طی روزهای 13 تا 20 آذرماه بیش از 10 هزار بیمه نامه به فروش رسیده است ، که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد رشد دارد.

وی با تاکید براینکه بیمه رازی با برگزاری جشنواره طلایی بیش ازآنکه به فکر بازاریابی باشد ، به فکر بازارداری بود ، شرح داد: به عبارتی خواسته ما تقدیر از مشتریانی است که دربازار رقابتی بیمه رازی را انتخاب کردند .

جوادی یادآورشد : در جشنواره هرشخص حقیقی هر بیمه نامه ای را با حق بیمه 100 هزار تومان و یا بالاتر خریداری نموده باشد، مشمول قرعه کشی است و آن دسته از بیمه گذاران که بیمه نامه بیشتری خریداری نموده باشند ، شانس بیشتری برای برنده شدن دارند .

مدیرتوسعه و راهبری بازار باردیگر بر محدودیت تردد 30 آذر ماه تاکید نمود و گفت : بیمه رازی نیز درراستای مسوولیت اجتماعی خود برای تشویق مردم به ماندن درخانه و سرگرمی آنها مراسم قرعه کشی را درشب یلدا ازاینستاگرام خود پخش و این شب بلند سال را درکنار بیمه گذاران خود جشن می گیرد.

مدیرتوسعه و راهبری بازار بیمه رازی یادآورشد : بیمه رازی سال 99 را با پروژه ری برندینگ آغازکرد و از لوگو و شعارجدید خود رونمایی کرد ، درشعار جدید بیمه رازی بیش از پیش با اولویت حفظ مشتری و مشتری مداری پا به عرصه گذاشت .

جوادی تاکید نمود : در شعار خاطرتان جمع بیمه رازی فراتر از سهم خود دربازار بیمه فکر کرد و درجهت توسعه فرهنگ بیمه درکشور گام برداشته است ، زیرا همان لحظه آرامش بخش که افراد با داشتن بیمه نامه حس می نمایند، فارغ ازاینکه بیمه نامه برای چه شرکت بیمه ای باشد ، این حس خوب را منتقل می نماید.

پخش مراسم قرعه کشی جشنواره 13 به اضافه 1 برنده طلایی شب یلدا از اینستاگرام بیمه رازی، با ما همراه باشید.

https://instagram.com/razi24-insurance

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1180

به "قرعه کشی جشنواره طلایی بیمه رازی شب یلدا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی جشنواره طلایی بیمه رازی شب یلدا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید