قابلیت ترکیب تصاویر و داده ها در برنامه های مختلف

به گزارش کلوب آگهی، شرکت فیسبوک مجددا نتوانست برای کاربران اینستاگرام ویژگی مناسبی را به مناسبت انتها سال فراهم کند.

قابلیت ترکیب تصاویر و داده ها در برنامه های مختلف

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،سال 2020 پایان به انتها رسید و اکنون کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام سعی دارند با استفاده از قابلیت 9 تصویر برتر بهترین پست های خود طی یک سال اخیر را در قالب پستی جدید منتشر کنند و به استقبال 2021 بروند. شرکت فیسبوک از چند سال گذشته قابلیتی را برای کاربران خود فراهم کرده که افراد با استفاده از آن می توانند 9 مورد از پر طرفدارترین و پر لایک ترین پست های خود را شناسایی کنند.

متاسفانه کاربران پس از دسترسی به برترین پست های خود نمی توانند تنها با استفاده از قابلیت برنامه اینستاگرام 9 تصویر مورد نظر خود را به یک پست جداگانه تبدیل کنند، در نتیجه کاربران با کمک نرم افزارهای دیگر این اقدام را صورت می دهند. با وجود آن که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام طی سال های گذشته استقبال بسکمک از قابلیت 9 تصویر برتر داشته اند اما مسئولان این مجموعه همچنان ویژگی برنامه خود را کامل نکرده اند و امکان یکی کردن تصاویر را در اختیار کاربریان نگذاشته اند. این در حالی است که شرکت اینستاگرام قابلیت ترکیب عکس ها در یک قالب برای استوری را فراهم ساخته و افراد می توانند تصاویر دلخواه خود را در کنار یکدیگر قرار دهند.

قابلیت ترکیب تصاویر و داده ها در برنامه های مختلف

در مقابل اینستاگرام شرکت ها و نرم افزارهای بسکمک هستند که به کاربران برترین موسیقی های شنیده شده و بهترین تصاویر بارگذاری شده را نشان می دهند. حتی کاربران برنامه فیسبوک نیز می توانند از قابلیت اتوماتیک ساخت ویدئوی این شبکه اجتماعی استفاده کنند و بهترین لحظات یک سال خود را در یک ویدئو ببینند، اما شرکت فیسبوک همچنان قصد ندارد که این ویژگی ها را به برنامه اینستاگرام بیاورد. گفتنی است؛ هم اکنون کاربران از برنامه های دیگر برای ترکیب تصاویر خود استفاده می کنند که کیفیت مناسبی را ارائه نمی دهند. اینستاگرام می تواند برای سال های آینده به این نکات توجه کند و ویژگی کامل تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1284

به "قابلیت ترکیب تصاویر و داده ها در برنامه های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت ترکیب تصاویر و داده ها در برنامه های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید