فرمانداران آمریکایی: مهاجران سوری را راه نمی دهیم

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، فرمانداران چهار ایالت آمریکا در بیانیه ای اعلام کردند که از ورود مهاجران سوری به این ایالت ها جلوگیری خواهند کرد.

فرمانداران آمریکایی: مهاجران سوری را راه نمی دهیم

فرمانداران ایالت های تگزاس، آلاباما، لوئیزیانا و میشیگان می گویند مهاجران سوری برای امنیت این کشور خطرناک هستند و نباید اجازه ورود به کشور را برای آنها صادر کرد.

رابرت بنتلی، فرماندار آلاباما، ریک سیندر فرماندار میشیگان، در بیانیه های جداگانه ای خواستار عدم پذیرش مهاجران سوری در کشور آمریکا شدند. این مقامات آمریکایی مدعی اند مهاجران سوری با حادثه تروریستی پاریس ارتباط دارند و نباید این خطر را برای آمریکا تکرار کرد.

در پی حملات و انفجارهای تروریستی عصر جمعه پاریس که صدها کشته و زخمی برجای گذاشته است، تاکنون 10 ایالت آمریکا اعلام کرده اند از این پس آوارگان سوری را نخواهد پذیرفت.

میشیگان، آلاباما، تگزاس، آرکانزاس، لوئیزیانا، ایلینوی، ماساچوست، آریزونا، کارولینای شمالی و می سی سی پی 10 ایالتی هستند که اعلام مخالف کرده اند.

این موضوع در حالی اعلام شده است که اوباما وعده پذیرش 10 هزار مهاجر سوری به آمریکا را صادر کرده است.

گفتنی است وقوع حوادث تروریستی پاریس بهانه ای برای به راه افتادن موجی از اسلام هراسی و اسلام ستیزی در کشورهای اروپایی و آمریکایی شده است. در چند کشور اروپایی علیه مسلمانان تظاهرات برگزار شده و در کانادا یک مسجد به آتش کشیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 193

به "فرمانداران آمریکایی: مهاجران سوری را راه نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداران آمریکایی: مهاجران سوری را راه نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید