طراحی داخلی کافه ای منحصر به فرد در ترکیه، تصاویر

به گزارش کلوب آگهی، طراحی این کافه منحصر به فرد در مرکز شهر آنکارا در ترکیه به عنوان کافه ای بین راهی برای کاربران و همسایگی ها در منطقه محسوب می گردد. این کافه رستوران با هدف آوردن طبیعت و ایجاد فضایی هنری و گرم در مرکز شهر طراحی شده و تیم معماری با الهام از سبک معماری داخلی کوبا و سبک رایج در خانه های معمولی در هاوانا شکل گرفته است. هویت برند کافه در ترکیب با ویژگی های سنتی مانند پاسیو و کاشی های تزئینی فضایی الهام بخش را ایجاد نموده است.

طراحی داخلی کافه ای منحصر به فرد در ترکیه، تصاویر

سبک هاوانا از پایتخت کوبا الهام گرفته شده است این سبک که یکی از شاخه های سبک گرمسیری و استوایی است و دقیقا نقطه مقابل سبک های شهر سفید و ساحل جنوبی است و می توان آن را جشنواره رنگ ها نامید در این سبک می توان از رنگ های شاد، تند و روشن به مقدار زیاد استفاده کرد.

در طراحی هوشمندانه این کافه سعی شده با ترفند هایی نظیر نورپردازی، ایجاد جریان خوشایند هوا و با به کارگیری فضای سبز و همینطور حفظ حریم خصوصی فضایی دلپذیر برای کاربران با سلایق متفاوت ایجاد کند.

تیم طراحان با استفاده از متریال های طبیعی و گیاهان سبز، فضایی باز و مفرح را برای کاربران در نظر گرفته است ساختمان بتنی مانند بومی برای تزئین معماری با سبک استثنایی کوبایی به کار رفته است.

تراس پایینی با درختی عظیم احاطه شده و تمام عناصر دکوراسیون را به هم متصل ساخته است میز گرد حول درخت تنومند با نورپردازی زیبا فضای جدید و متنوعی ایجاد نموده است.

تراس ها، میله های فلزی و گلدان های چدنی بر دکوراسیون کوبایی تاکید می نمایند. بالکن های سفارشی، هندریل ها، تراس های باز، قالب سازی بر روی شکل قوسی و آلاچیق مانند در ترکیب با شکل ساختمان با طرح رنگ و هندسه های مشابه فضا را به هم متصل کرده و کاشی و سرامیک های دست ساز و چشم انداز، کافه ای تمام عیار و دوست داشتنی ایجاد نموده است.

ترکیب رنگ سبز در نمای بیرونی به همراه گیاهان با رنگ صورتی در دیوار های داخلی که نشان هماهنگی با لوگو برند کافه است هارمونی و تعادل را بیشتر کرده است.

رنگ صورتی فضای داخلی را در بر گرفته و سقف همه فضا ها با پانل های چوبی پوشش داده شده، استفاده از سرامیک دست ساز و متریال برنجی فضا را متمایز ساخته و چراغ های نئون و انعکاس آن ها بر روی دیوار، لحظات شگفت انگیزی را ایجاد می نمایند.

لو کافه با نمای بیرونی خود جلب نظر می نماید و کنتراست شیشه، فولاد و بتنی نمای متفاوتی ایجاد می نماید این رستوران دارای پالتی از متریال های طبیعی و دست ساز مانند کاشی های دست ساز خاک رسی، نقاشی های صورتی ونیزی و پانل های چوبی برای تسکین و آرامش بخشی فضا می باشد. این کافه مکانی منحصر به فرد در شهر، اما برای دور بودن از شلوغی مرکز شهر با طراحی منحصر به فرد به همراه گیاهان سبز و مکانی قابل دسترس و زیبا را برای کاربران ایجاد نموده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1634

به "طراحی داخلی کافه ای منحصر به فرد در ترکیه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی کافه ای منحصر به فرد در ترکیه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید