مراکز خرید کیش؛ از لوکس ترین تا ارزان ترین ها

به گزارش کلوب آگهی، جزیره مرجانی بیضی شکل کیش که به نگین خلیج فارس معروف است که در 90 کیلومتری بندر لنگه و 250 کیلومتری بندرعباس واقع شده است. در سال های اخیر سفر به این جزیره زیبا بسیار رایج شده است. اوضاع مالی کنونی شرایط سفرهای خارجی را برای افراد سخت نموده است و ترجیح بسیاری از گردشگران که قصد خرید بلیط هواپیما تهران کیش را دارند سفرهای داخلی با قیمتی بهتر و مناسب تر است.

مراکز خرید کیش؛ از لوکس ترین تا ارزان ترین ها

در این سال ها جزیره کیش رشد چشمگیری داشته و به یک جزیره لوکس برای گردشگران تبدیل شده است. با هر سن و سلیقه ای می توانید در این جزیره یک تفریح جالب برای خودتان پیدا کنید؛ از تفریحات آبی جذاب متنوع برای بچه ها و عظیمسالان گرفته تا خوردن غذاهای دریایی در بهترین رستوران های این جزیره و یا حتی پاساژگردی های طولانی و داشتن خریدی مناسب.

شاید از اصلی ترین تفریحاتی که در جزیره کیش به ذهنتان برسد، لذت بردن از سواحل مرجانی این جزیره است که به دلیل وجود مرجان ها در دریای جزیره کیش آب بسیار شفاف و زلالی دارد. اما به خاطر داشته باشید که در کنار این تفریح می توانید تفریحات دیگری را نیز تجربه کنید.

از محبوب ترین فعالیت ها و تفریحاتی که مسافران این جزیره به دنبالش هستند خرید در کیش است. جزیره کیش پر از پاساژها و مراکز خرید مختلف بوده و از بهترین مقاصد داخلی برای خرید است. اگر در سفرتان به این جزیره لوکس به دنبال خریدی لوکس هستید این مژده را به شما می دهیم که در جزیره کیش می توانید بهترین تجربه خریدی متفاوت در مراکز خرید لوکس را داشته باشید. و یا حتی اگر قصد صرفه جویی دارید و نمی خواهید خیلی خرج خریدهایتان کنید، باز هم جزیره کیش گزینه های متنوعی برای ارائه دارد و می توانید بازارهای بسیار ارزانی نیز در این جزیره پیدا کنید.

پس در ادامه با این مطلب همراه شوید تا با مراکز خرید کیش آشنایی بیشتری پیدا کنید.

1. مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون از مجهزترین مراکز خرید جزیره کیش است که در نزدیکی دو مجتمع مسکونی ساخته شده است. در این مرکز خرید می توانید هر چیزی که می خواهید را پیدا کنید. این مرکز خرید 98 مغازه دارد که هر کدام محصولات متنوعی از جمله لباس، کیف، لوازم آرایشی، مواد غذایی و... ارائه می دهند.

از همه این ها که بگذریم شاید برایتان جالب باشد که بدانید، در این مرکز تجاری یک فودکورت تراس دار وجود دارد که می توانید ساعت ها در آن بمانید و لذت ببرید. همچنین در طبقه دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیی روی یخ (آیس رینگ) وجود دارد که لحظات خوشی را برای بچه ها و جوان تر ها رقم می زند.

2. مرکز تجاری و اداری سارینا 1

مجتمع سارینا 1 تنها یک مرکز خرید نیست و در واقع ترکیبی از واحدهای اداری و فروشگاهی است. سارینا 1 نزدیک مراکز خرید کیش و پردیس واقع شده است و از آن جایی که در نزدیکی هتل عظیم و لوکس داریوش واقع شده است، می تواند انتخاب مناسبی برای مسافران این هتل باشد.

مرکز خرید سارینا با مساحتی حدود 55000 متر مربع دارای 10 طبقه است و 218 مغازه را در خود جای داده است. از مزایای دیگر این مرکز خرید، پارکینگ عظیمش است که مشکل جای پارک را برای بازدیدکنندگانش حل نموده است.

3. مرکز خرید مرجان

این مرکز خرید در ساحل شرقی جزیره و روبروی بوستان مرجان واقع شده است. این مرکز در سال 1370 ساخته شده و دارای 260 واحد تجاری و اداری است.

مرکز خرید مرجان یا همان بازار مرجان نسبت به دیگر مراکز خرید قدیمی تر است اما با دکوراسیون و طراحی مدرنش و همچنین معماری زیبایش، توجه بسیاری از خریداران و گردشگران را به خود جلب نموده است.

در این بازار یک آکواریوم بسیار عظیم وجود دارد که 800 گونه آبزی مختلف را در خود جای داده است. علاوه بر این آکواریوم، 39 آب نما، 420 پروژکتور نمای زیباتری به این بازار داده است. در داخل و خارج بازار مرجان تعداد زیادی کافی شاپ و فودکورت وجود دارد که پس از خریدتان می توانید برای صرف یک وعده خوشمزه سری به آن ها بزنید.

4. مرکز خرید مروارید

از جالب ترین بازارهای کیش بازار عظیم مروارید است که پر از مغازه های مختلف و مساحت بسیار زیادی نیز دارد. این بازار از این جهت جذاب است که طرح معماری آن از بناهای هخامنشی الهام گرفته شده است و هر بخش آن نام باستانی مخصوص خود را دارد؛ آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس و تیسفون از نام هایی هستند که روی بخش های مختلف این بازار گذاشته اند.

از آن جایی که این مرکز خرید عظیم است و مغازه های زیادی دارد بهتر است در سفر خود با خرید بلیط هواپیما کیش تهران، زمان زیادی را برای بازدید از این بازار در نظر بگیرید.

5. مرکز خرید پردیس 1

این مرکز خرید در دو طبقه ساخته شده و 200 فروشگاه را در خود جای داده است. این مرکز خرید از عظیمترین مراکز خرید کیش است و در آن می توانید انواع و اقسام محصولات را پیدا کنید. در مرکز خرید پردیس 1 بیشتر برندهای معروف خارجی و داخلی وجود دارند و دستتان برای انتخاب باز است.

6. مرکز خرید پردیس 2

این مرکز خرید هم دقیقا کنار پردیس 1 قرار گرفته و محصولات متنوعی مانند کیف، کفش، لباس، لوازم خانگی و... وجود دارد. همچنین مانند پردیس 1، برندهای معروف را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

7. مرکز خرید زیتون

اگر به دنبال بهترین عطرها و برندهای عطر هستید به مرکز خرید زیتون سر بزنید. این مرکز خرید در شرق کیش واقع شده است و در سال 1376 ساخته شد. معماری این بازار با همه بازارها تفاوت دارد و بسیار زیباست.

علاوه بر عطر کالاهای متفاوت دیگری مثل پوشاک، تنقلات و... نیز می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

8. بازار ونوس کیش

سال احداث این بازار در کیش به سال به سال 1357 برمی شود و از همین رو می توان گفت که این بازار یکی از قدیمی ترین بازار جزیره کیش است.

این بازار 2 طبقه دارد و 310 فروشگاه را در خود جای داده است. در این بازار می توانید کالاهایی با قیمت بسیار مناسب را پیدا کنید. پس از گشت و گذار در این بازار اگر احساس خستگی کردید می توانید به رستوران ها و کافی شاپ های واقع در بازار رفته و از غذاهای خوشمزه آن ها لذت ببرید.

9. بازار مریم کیش

اگر می خواهید در در محیطی روباز خرید کنید پیشنهاد ما به شما بازار مریم است. پس از انقلاب اسلامی، بازار مریم در جزیره کیش تنها بازار رو باز در این جزیره است و با 52 مغازه ای در خود جای داده است محبوبیت زیادی دارد.

بازار مریم بازار عظیمی نیست اما دقیقا همان جایی است که برای یک خرید مقرون به صرفه می توانید به آن مراجعه کنید.

10. بازار صفین یا بازار عرب ها

این بازار نیز مخصوص کسانی است که به دنبال بازاری با بهترین قیمت ها برای خرید سوغات و یا حتی خرید شخصی برای خودشان هستند. بازار صفین که بیشتر آن را به عنوان بازار عرب ها می شناسند قدمت طولانی ای دارد و ساخت آن مربوط به سال 1350 است و در نزدیکی اسکله جزیره واقع شده است.

اینها مجموعه ای از بازارها و مراکز خرید کیش برای سلایق و بودجه های مختلف بودند. به این ترتیب هر کسی که با بلیط هواپیما کیش به این جزیره سفر می نماید می تواند مطمئن باشد که دست خالی برنمی شود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1491

به "مراکز خرید کیش؛ از لوکس ترین تا ارزان ترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید کیش؛ از لوکس ترین تا ارزان ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید